אזעקה לבית

כיצד לבחור מערכת אזעקה לבית?

לכל אחד מאתנו חשוב מאוד לשמור על הדברים הפרטיים והאישיים שלו. בכל מה שקשור לבית שלנו, אנו נקפיד לאבזר אותו כמו שאנו אוהבים ורוצים כי הרי זה מקום המפלט שלנו. לכן, כאשר מישהו מצליח לפרוץ לנו לבית אנו מרגישים תסכול וכאב גדול, אך גם פחד ואי שקט מפני פריצות עתידיות.

נוסף על עוגמת הנפש של החפצים היקרים והאהובים שנגנבו מאתנו, יש גם את העניין של ההפסד הכספי הגדול למרות שיש ביטוח רכוש שיכול לסייע לנו מעט. הדרך הטובה ביותר להגן על הבית מפני פריצות ועוגמת נפש ואבטחת רכוש היא באמצעות התקנה של מערכת אזעקה מתקדמת ואיכותית.

סוגי מערכות אזעקה פופולריות לבית

ישנם סוגים שונים של מערכות אזעקה שניתן להתקין בבית פרטי, וגם במוסדות עסקיים. התפקיד של כל מערכת הוא בסופו של דבר להגן על השטח הפרטי שלנו ולהעניק לנו בטיחות מלאה יחד עם התרעה על כל דבר חריג שקורה אצלנו בבית:

  • גילוי של פריצה לבית – ניתן להתקין מערכת מיוחדת בכניסות לבית שיתריעו באופן מידי על כל כניסה חריגה לשטח הביתי שלנו. המערכות האלו מופעלות באמצעות קוד או חיישן מיוחד שמזהה את הקוד שאנו מזינים וכך מבטל את פעולת האזעקה כאשר אנו נכנסים לבית.
  • גילוי של שריפה – בעונת החורף מתגברים המקרים המצערים של שריפות בבתים פרטיים, בעיקר בגלל פעולה לא תקינה ובטיחותית של תנורי חימום מסוכנים. כך אם תהיו מחוץ לבית ויש לכם מערכת אזעקה לגילוי שריפה, תוכלו להרגיש בטוחים שלא תפרוץ שריפה פתאומית בבית מסיבה כזו או אחרת.
  • גילוי של דליפת גז – דליפת גז בבית הוא דבר מסוכן ביותר. כדי לזהות דליפה של גז הוסיפו לו ריח כך שנוכל לזהות אם חלילה יש דליפת גז מאזור הכיריים. אך אם אנו לא בבית ואין באמצעותנו להריח זאת, אזעקת גילוי דליפת הגז המותקנת בבית תוכל להתריע על כך מיד.

חשיבות התקנת מערכת אזעקה לבית

מערכת אזעקה מקצועית לבית תוכל לתת לנו שקט נפשי וביטחון במהלך כל היום, ובמיוחד כאשר אנו נמצאים מחוץ לבית. מומלץ לבחור את מערכת האזעקה שתותקן בבית על פי הצרכים האישיים שלכם, וגם מקרי עבר שקרו לכם בבית או אפילו לשכנים.

אם אתם מתגוררים באזור בו קיימות פריצות רבות לבתים, חשוב לבחור מערכת אזעקה משוכללת שתותקן בביתכם וכך תגן עליכם ועל הציוד האישי והיקר שנמצא בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *