טיפוס בואדי ראם

יש דברים שפשוט חייבים לעשות פעם אחת בחיים. בואו לטפס איתנו בואדי ראם לחוויה בלתי נשכחת

כל תייר שיגיע לישראל יגיד לכם כי מדובר באחת המדינות היפות בעולם. מנגד אם תשאלו ישראלים רבים הם יגידו לכם כי אין בישראל דברים מרגשים וכי הם מעדיפים בהרבה לטוס לשוויץ, ארגנטינה או ני זילנד. העניין הוא שהתשובה הזאת של הישראלים נובעת מבורות מדהימה ומכך שהם פשוט לא מכירים את מדינת ישראל. בישראל יש נופים מיוחדים כמו רמת הגולן, הגליל או מדבריות הנגב ויהודה. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אחד המקומות היפים ביותר בארץ הוא ללא ספק ואדי ראם שם אפשר לחוות טיול עוצר נשימה שספק גדול אם תחוו במקום אחר בעולם. ואם כבר אתם מטיילים בואדי ראם אנחנו ממליצים לכם לעשות אותו בטיפוס וכך ליהנות מחוויה של פעם בחיים אשר תיחרט בליבכם לעד.

טיפוס בואדי ראם

מדוע טיפוס בטבע עדיף על טיפוס בקיר טיפוס?

בחודשים האחרונות משודרת בישראל תכנית נינג'ה ישראל, התכנית הזאת חשפה לישראלים את הנושא של טיפוס ואין ספק כי בזכותה הרבה יותר ישראלים התחילו לטפס. אך אנחנו חייבים לציין כי רוב המטפסים בתכנית מטפסים על קיר טיפוס וזה שמים וארץ מאשר טיפוס בטבע. אתם חייבים להבין כי טיפוס בטבע מספק חוויה הרבה יותר מרגשת מכיוון שהוא מאפשר לנו ליהנות מנופים מדהימים שכמותם לא נקבל בשום מקום אחר ובטח שלא בקיר טיפוס. הטיפוס בטבע הוא גם הרבה יותר מאתגר אך זה אומר כי כאשר אנחנו מסיימים אותו אנחנו נרגיש תחושת סיפוק הרבה יותר גדולה וזה שווה המון בשביל ההרגשה הפנימית שלנו והביטחון העצמי שלנו.

האם אני צריך ניסיון בכדי לטפס בטבע?

אם אתם מחליטים ללכת ולטפס לבד בטבע אתם חייבים להבין כי אתם צריכים ניסיון וכי לא כדאי לעשות זאת אם לא טיפסתם מעולם לבד. אך אם אתם מחליטים לטפס עם חברה המומחית בכך אתם לא צריכים ניסיון בטיפוס ואתם יכולים לסמוך על המטפסים המקצועיים אשר ידריכו אתכם כיצד לטפס וניתן לומר כי אתם לא צריכים לחשוש מנושא זה.

לעוד מידע בנושא לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *