שעוני יוקרה – המתנה האולטימטיבית לגבר

תמיד אומרים שקשה לבחור מתנה לגבר. כך, שכשמגיע יום ההולדת של האב או הבעל, או כשמתקרב חג משפחתי במיוחד, נשים רבות מתרוצצות בין המרכזים המסחריים במטרה לבחור את המתנה המושלמת. ובכן, אם יש דבר שלו אף גבר לא יכול לסרב הוא שעון יוקרה. דווקא בעידן המכשירים הסלולריים, מבקשים הגברים להתהדר בפריט קלסי המתאים לחליפת ערב ייצוגית.

לבחור את השעון הנכון

שעוני יוקרה שידרו מאז ומעולם רשמיות וכבוד. אך לא ניתן לבחור שעון מהסתכלות בלבד. לפני שבוחרים את המתנה לגבר האהוב, חושב להביא בחשבון כמה דברים:

  • בדקו אם השעון עובד – הבחינו בתזוזתם של מחוגי השעון. האם חלה האטה בקצב התנועה שלהם או שהם זזים במהירות אחידה?
  • זכוכית מגן – שימו לב לזכוכית המגינה על השעון מפני שריטות ופגעים. האם מדובר בזכוכית חזקה ואיכותית?
  • להבדיל בין סוגי המנגנונים – שעוני יוקרה פועלים על שני מנגנונים עיקריים: מנגנוני קוורץ ומנגנונים אוטומטיים. שעונים מבוססי מנגנוני קוורץ פועלים בזכות מתח הנשלח אל מינרל הקוורץ, אלה נחשבים לשעונים מדויקים יותר. שעונים הכוללים את המנגנונים המכאניים, לעומת זאת, מופעלים על ידי סיבוב תנועת היד ונחשבים למדויקים פחות.
  • מי החברה המשווקת את השעונים – שעוני יוקרה קונים רק מיבואנית מוכרת. חברה זו עומדת בקשר עם ספקים ברחבי העולם ומציעה לכם מגוון רחב של שעונים איכותיים ועולמיים דוגמת CHANEL או BURBERRY.
  • העיצוב כן חשוב – לאחר שבדקתם את כל המאפיינים של השעון ווידאתם כי מדובר בשעון איכותי, הביטו בעיצוב שלו. לכל אחד סגנון משלו: יש שעוני זהב חלקים, ואחרים כוללים שילובי צבעים סולידיים כמו שחור-זהב או שחור-אפור. על כל פנים, אתם מכירים טוב יותר מכל אחד אחר את האדם אשר לו מיועדת המתנה, ותוכלו לבחור את הסגנון המתאים לו.

שעונים לאירועים

שעוני היוקרה, כמו שמעיד על כך שמם, הם שעונים המתאימים פחות לחיי היום יום, אלא אם כן מדובר באנשי עסקים או בעורכי דין אשר צריכים לשמור על הופעה ייצוגית. משום כך, ישנם אנשים המקפידים לענוד שעונים אלה באירועים מיוחדים בלבד כמו חתונה או מפגש עסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *