אולפן הקלטות

הכל על תהליך הדיבוב לסרטים מצוירים בארץ

אין ספק כי באופן יחסי אוכלוסיית ישראל דוברת אנגלית ודוברת אותה בצורה מצוינת. אם תנסעו לגרמניה, איטליה או צרפת אתם תראו כי הרבה מן הסדרות האמריקאיות שם מדובבות לשפה המקומית וזאת עקב העובדה כי האזרחים במדינות הללו לא מדברים אנגלית ברמה גבוהה. בארץ המצב הזה כמעט ולא קורה וזה בגלל שהישראלים דוברים אנגלית בצורה מצוינת. אך יש פלח אוכלוסייה אחד אשר לא דובר אנגלית ברמה גבוהה ואנו כמובן מדברים על ילדים צעירים. כאשר יוצא סרט אשר מיועד לילדים צעירים אתם חייבים להבין כי עליו להיות מדובב בצורה מושלמת לילדים וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון. אם אתם מפיצים של סרט מצויר או סרט אחר לילדים עליכם להבין כי הדרך היחידה שלכם להגדיל את מכירות הסרט היא להבטיח כי הוא יהיה מדובב וזהו משהו שאסור להתפשר עליו.

מהו הדבר הכי חשוב בהליך הדיבוב?

אך כאשר אנחנו מדברים על דיבוב עלינו לזכור כי לא די לדובב את הסרט אלא הדיבוב חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר שיש. אם הדיבוב לא יהיה מושלם אזי הקהל יצביע ברגליים ולא יבוא אליו. פעמים רבות אנשים לא מנוסים חושבים כי הדיבוב תלוי במידה עצומה בשאלה מי הם המדובבים, אם כן אין ספק כי למדובבים יש השפעה על התוצאה הסופית, אך עליכם להבין כי יש משמעות הרבה יותר גדולה לשאלה לאיזה אולפן הקלטות אתם הולכים. עליכם לקחת בחשבון כי ככל שתפנו אל אולפן יותר טוב כך הדיבוב יהיה יותר טוב וזהו משהו שאתם חייבים לחשוב עליו לעומק אם אתם רוצים לדובב סרט.

כיצד אדע כי אני פונה אל אולפן הקלטות ברמה גבוהה בשביל דיבוב?

על כן עולה השאלה איך נפנה אל אולפן ההקלטות הטוב ביותר והאיכותי ביותר? זוהי שאלה חשובה ביותר שאנו צריכים לחשוב עליה. עליכם להבין שאם אתם רוצים לפנות אל האולפן הטוב ביותר עליכם לבחון את הסרטים שהאולפן דיבב בעבר. כך תוכלו לראות האם האולפן מבצע דיבוב ברמה גבוהה והאם אפשר לסמוך עליו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *