הרמת כוסית

הרמת כוסית לראש השנה – איך לעשות את זה נכון?

חג ראש השנה מביא איתו את טקסי הרמת הכוסית הנפוצים במשרדים ובחברות שונות. מלבד השיחה עם העובדים על השנה החולפת והברכות לשנה החדשה, טקס הרמת הכוסית לראש השנה הוא הזדמנות מיוחדת גם להביע את הערכת המעסיק והתודה שלו לעובדיו. אירועים כאלו מעניקים אפשרות למפגש נעים בחברת כל עובדי העסק ויוצרים אווירה נעימה וחיובית במשרדי החברה. 

למעסיק, זוהי גם הזדמנות לגלות הערכה ואכפתיות לעובדיו ואין כמו אוכל טוב כדי לגבש בין העובדים ולתת להם הרגשה טובה שבחרו לעבוד במקום זה.

הקייטרינג 

בין אם  בחרתם להפיק אירוע הרמת כוסית עם מאכלים מתוקים ובין אם בחרתם לעשות זאת עם מאכלים מלוחים או אפילו ארוחה קלה בצהרי היום, שימו לב שהתפריט שמציע הקייטרינג הוא מגוון ועשיר, בהתאם לטעמם הקולינרי של המשתתפים, והכי חשוב – טרי ואיכותי. אוכל טוב ישאיר את חותמו לזמן רב בקרב עובדי החברה. 

על מה תדברו? 

בתור נושאי הדברים באירוע הרמת הכוסית, הזכירו את ההצלחות, קטנות כגדולות, של החברה ועובדיה. ספרו על רגעים מצחיקים, יפים או מרגשים במהלך ימי העבודה ותנו רשות דיבור גם לעובדים שירצו לשאת דברים או לברך.

מטרות ושאיפות לשנה החדשה 

בניגוד  לאווירת העבודה שקיימת במשרד ביומיום, ניתן לנצל את אירוע הרמת הכוסית לראש השנה על מנת לשתף את עובדי החברה במטרות, יעדים ושאיפות שונות לשנה החדשה. באווירה הזו, העובדים ירגישו חלק ממשהו גדול ויקבלו הנעה ומוטיבציה להיות חלק מההצלחה. 

רעיון נוסף הוא לתת לעובדים שמעוניינים בכך, לשתף את מטרותיהם ושאיפותיהם בעבודה לשנה זו. 

יש עובדים חדשים? זה הזמן להציג אותם 

עובדים שהגיעו לחברה לאחרונה או עובדים שהתקבלו אבל טרם נכנסו לעבודה באופן רשמי – אירוע הרמת הכוסית לראש השנה הוא הזדמנות פז להציג אותם לשאר עובדי החברה, באווירה חברתית וידידותית.

מתנה לשנה החדשה 

מעסיק שיחפוץ בכך יוכל לפנק את עובדיו במתנות לכבוד השנה החדשה. זה יכול להיות סט סכו"ם, אביזר כלשהו למטבח, חפצי נוי שונים, מצעים, תלושי קניה, גיפט קארד ועוד. בהצלחה!

 

אולי יעניין אותך גם מגשי אירוח לחנוכה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *