אחת הבעיות במדינת ישראל היא הכוח העצום של בעלי עסקים. יתכן והדבר נובע מהעובדה כי מדינת ישראל היא כמו אי או בגלל סיבות תרבותיות אך נראה כי בעלי העסקים רואים בצרכן הישראלי פרייאר אשר ישלם כל סכום בשביל מוצר שהוא רוצה. המשפט הלקוח הוא המלך ממש לא נכון כאשר אנחנו מדברים על עולם הקמעונאות הישראלי. כך אנחנו יכולים לראות כי הצרכן הישראלי מקבל מחירים גובהים במיוחד תמורת שירות גרוע במיוחד וזוהי בעיה מטרידה מאוד מבחינה חברתית. בכדי לשנות את המציאות האבסורדית הזאת ולהחזיר את הכוח בחזרה לצרכן הוקם מגזין הצרכנות פואנטה. המגזין הוא לא עוד כתבות צרכנות ללא ערך מוסף, אלא מגזין המביא כתבות וטיפים אשר יכולים לחסוך לכם אלפי שקלים. אין ספק כי מדובר במגזין האיכותי ביותר בשוק הצרכנות הישראלית ובמגזין אשר ההשפעה שלו היא אדירה ורבת משמעות.
מדוע המדינה צריכה לממן את פואנטה?
ב-2011 קרתה מחאה חברתית אשר הייתה אמורה לשנות סדרי עולם בחברה הישראלית. בפועל כמעט וכלום לא השתנה ואנו רואים כי החברה הישראלית נמצאת במצב של הכחשה. אנו רואים גם כי מפלגות רבות חרטו על דגלן להילחם ביוקר המחיה אך בפועל ההשפעה שלהם היא מועטה. לכן המדינה צריכה לחשוב איך היא יכולה להשפיע על המחירים ולהוריד אותם בצורה ניכרת. כאן נכנס הרעיון שהמדינה תממן את פואנטה. מכיוון שפואנטה פועלת להוריד מחירים בכל השווקים ניתן לומר כי אם המדינה תשקיע במגזין היא תצליח להוריד את יוקר המחיה. אל מול אופציות אחרות להוריד את יוקר המחיה נראה כי מימון פואנטה הוא הצעד החכם והמשתלם ביותר שיש.
אמינות – ערך עליון בפואנטה
אם יש משהו שאנחנו גאים בו במיוחד בפואנטה ושמים עליו דגש עצום הוא האמינות של האתר שלנו. כל עובדה שאנחנו מביאים היא אמתית ואנו מקפידים להביא רק מידע אשר יועיל ללקוחות שלנו ויאפשר להם לבצע את הקנייה החכמה והמשתלמת ביותר שיש ולכן אנחנו מגזין הצרכנות מספר אחת בארץ.