מהי פוליטיקה ארגונית?

עליית המודעות בכל מה שקשור לנושא הזה של הפוליטיקה הארגונית הביאה איתה אתגרים חדשים למחלקות התקשורת הארגונית כמו שיווק, מכירות, יחסי ציבור וכו'. מטרת מאמר זה היא להציג סקירה של מהי פוליטיקה ארגונית, כיצד היא קשורה לחיינו וומה הדרך הכי טובה להתנהל בה.

פוליטיקה תאגידית היא פוליטיקה של חברה. הם תוצאה של החלטות שמקבלות ההנהלה וגם של תקשורת בין אישית, המשפיעות על ביצועי החברה ועל תוצאותיה הכספיות. ניתן לחלק את הפוליטיקה הארגונית לשלוש קטגוריות: התערבות פוליטית במקום העבודה, ארגון פוליטי של מקום העבודה ושינוי מיקום פוליטי. התערבות פוליטית במקום העבודה מנהלים נבחרים בדרך כלל לתקופת שירות ולאחר מכן חייבים לכהן ללא הפרעה עד לסיומם או לפרישתם. הכוח להשפיע על מבנים ארגוניים נתון למנהלים בכירים.

ההשפעה של הפוליטיקה הארגונית על העסק

פוליטיקה תאגידית היא נושא מורכב מאוד. זה כרוך בתהליך קבלת ההחלטות, ובבעלי עניין שונים של החברה. כדי להבין את הפוליטיקה הארגונית ולקבל את ההחלטות הטובות ביותר, עלינו להבין מה המשמעות של חברה להצליח.

אנו יכולים להשתמש בחלק זה כהקדמה לאופן שבו פועלת הפוליטיקה הארגונית בחברה שלנו וכיצד היא משפיעה עלינו כעובדים, לקוחות ובעלי מניות.

לומדים את הפוליטיקה של העסק

פוליטיקה תאגידית היא פעילות פוליטית של חברות, כלומר, התהליך שבו חברה בוחרת או משפיעה על מדיניות וחוקים. זהו נושא מורכב ללימוד מכיוון שיש סוגים רבים ושונים של פוליטיקה תאגידית.

פוליטיקה תאגידית יכולה להיות מוגדרת כתהליך שבו חברות בוחרות או משפיעות על מדיניות וחוקים. פוליטיקה תאגידית היא נושא מורכב ללימוד מכיוון שיש סוגים רבים ושונים של פוליטיקה תאגידית.

להרחבת הידע שלכם, את המונח "פוליטיקה תאגידית" טבע דיוויד אורבך, פרופסור באוניברסיטת הרווארד, שהשתמש בו בספרו.

למידע נוסף הכנסו לאתר – https://www.doritcoaching.com/.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *