האם המספר של yes באמת שווה את זה? הכל על שירותי הלקוחות
אז ככה, דיברנו על טכנולוגיה, דיברנו על צרכנות, ועכשיו אנחנו מגיעים לשיא כל השיאים – שירות הלקוחות של yes! כי בכל זאת, מישהו צריך להרים את הטלפון ולשים סוף לכל המתחים. כמה פעמים קרה לך שהיית צריך לחייג מספר טלפון של ספק טלוויזיה, והרגשת כמו חוקר על סף גילוי מפת המזון של אטלנטיס? מתסכל, נכון? בואו נצלול לתוך הממצאים המרתקים והמוזרים (לא ממש) של שירות זה, ומה אפשר ללמוד מזה.
אז מה נדרש כדי להגיע למספר טלפון של yes?
לפני שנכנסים לעניינים, חשוב לדעת שהמרדף אחרי המספר של yes הוא לא סתם טיול בפארק. זה כמו לצאת למסע בעקבות אוצר בים מלא פיראטים – באשר למידע הזה, אף אחד לא בונה על הגשמה מוחלטת. אבל לא נורא! יש כמה דרכים פשוטות לבדוק את זה:
- כנס לאתר הרשמי של yes – שם תמצא את המידע הרלוונטי.
- חפש בגוגל "מספר טלפון נותן שירות yes" – לפעמים המידע נמצא בצורה חבויה.
- השתמש ברשתות החברתיות – אנשים משתפים הרבה, והם יודעים דברים.
- שאל חברים – כי כולם מכירים מישהו שתקע את הראש בשירות הלקוחות.
זה בסדר, כולם טועים – מה לעשות אם המענה לא מספק!
כך שמצאת את המספר של yes, זמנת חופשה מהעבודה, התיישבת על הספה, ובמהלך השיחה גילית ש…
1. המענה היה לא מספק
מה הקטע? את מי הצליחו לשים על הקו? לא ברור! כל מה שרוצה הקול הזה מעברו השני הוא להדריך אותך לעוד שלוחה משגעת. לא נורא! גם את זאת אפשר לעבור. קח נשימה עמוקה, אל תשכח שבסוף תקבל את המידע שאתה מחפש, ואם לא, מה יקרה – תשלח מכתב לסופר נני?
2. אולי זה לא האיש הנכון? מה לעשות?
ובסוף, אם זה קרה לך שלא הגעת לאדם הנכון, תמיד יש את הפנינה – תנתק ותרים טלפון שוב. חוק הסטטיסטיקה אומר שאם תנסה מספיק פעמים, בסוף תיכנס לתור של השירות המיוחד.
שאלות נפוצות – כי לא הכול ברור מאליו
- איך לדעת בוודאות אם המספר שפרסמו הוא נכון?
- האם אפשר לדבר עם נציג גם בצ'אט במקום בטלפון?
- למה אף אחד לא מרים את הטלפון?
- האם הבעיה חלה על כל הלקוחות או רק על כמה?
- מה עושים כשלא מצליחים להגיע למענה?
האם שיחות טלפון עם yes משדרגות את חווית הצפייה?
עכשיו נגיע בפינה שבה אנחנו רוצים לגעת בקצה השאלה – האם השיחות עם שירות הלקוחות באמת נושאות פרי? התשובה היא סוג של “תלוי” (אולי כמו הפיצה שתזמינו). יש לקוחות שיצליחו לקבל משהו שהם רוצים, אחרים לא. יש כאלה שתשובות בלחץ הצפייה עוד יותר עוררות את הבעיות.
כאן נכנס גם הומור
ואם כך אתה בהחלט לא לבד – הלקוחות חווים רגישות לחוויות כישלון כאלה בעבודות טלוויזיה.
אילו טיפולים כדאי לך לקבל?
- נסה להישאר רגוע – כי אהובך מהסדרה האהובה עליך עלול למות בזמן שתשאל שאלות מיותרות.
- אם התשובות לא מספקות, בקש לדבר עם מנהל – כי מנהלים שומעים את הסיפור כל כך הרבה פעמים.
- תשאיר ביקורת – כדי שגם אחרים ילמדו מהחוויה שלך.
מסקנות – אז מה למדנו היום?
השירות לקוחות של yes הוא כמו להתקשר לאמא שלך – גבירתי/אדוני, הם כאן בשבילך, אבל אתה יכול לפעמים לא למצוא את הנקודה הספציפית אליה אתה רוצה להגיע. ניכרים לחצים של שירות לקוחות בדרך זו או אחרת, לכולנו עברו רגעים מהנים ולפעמים מאוד מתוסכלים. כדי להימנע מכך, תמיד כדאי לבדוק מספר טלפון שולי – לעיתים התנופה המפתיעה ביותר מגיעה מפינה שעדיין לא פתחת.
אז לא משנה אם אתה בודק סדרה חדשה, מתמודד עם תקלה או סתם רוצה לדעת על עסקות חדשות – תהנה מהמכונית האדמית זו, החמות והמוכרת גם אם תצטרך לדלג על כמה חידושים כדי להגיע לאמת. כי כמו שמקובל לומר, "מה שמונע על ידי תקלות, מובילה לתובנות חדשות!"
שתיים מדברים, טריליון מוצרים – אל תשכח, יש גם חיים מעבר לקו הטלפון!