מערכת ניהול חניונים

כיצד פועלת מערכת ניהול חניונים?

מערכת ניהול חניונים מאפשרת למעשה שליטה ובקרה מלאה על כל מה שקורה בשטח החניון. 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המערכת מסוגלת לתעד את תנועת הרכבים שנכנסים או יוצאים מהחניון בזמן אמת. באמצעות שימוש במצלמות מיוחדות, המערכת מסוגלת לזהות את לוחית הרישוי של כלי הרכב שכבר שילמו על החניה או שיש להם מנוי, וכתוצאה מכך המחסום נפתח עבורם בצורה אוטומטית, ללא שום צורך בהמתנה מיותרת והתעסקות עם כרטיסי חניה. מעבר לכך, המערכת מאפשרת לשלוט על כניסת כלי הרכב לחניון, במיוחד כאשר מדובר על חניון פרטי המיועד אך ורק עבור דיירי הבניין למשל. ניתן להתאים את מערכת הניהול של החניון בהתאם לדרישות של הלקוח, כך שבסופו של דבר על לקוח יכול לקבל לידיו מערכת מותאמת אישית בהתאם לצרכי החניון שלו.

כל מה שחשוב לדעת לגבי מערכת ניהול חניונים

קודם כל, חשוב להבין כי המטרה הראשונית של מערכת לניהול חניונים היא לספק את הפתרון האידיאלי ביותר לצורך ניהול מקצועי של החניון ובקרה מלאה על כל מה שמתרחש בו. המערכת בנויה בצורה גמישה, כך שניתן בהחלט להתאים אותה לכל הצרכים המשתנים של בעלי החניונים השונים. למשל, ישנו הבדל עצום בצרכים של חניון ציבורי לעומת הצרכים של חניון פרטי הממוקם בבניין יוקרה. המערכת מאפשרת בקרת כניסה מלאה, כך שניתן להגדיר כי רק רכבים מסוימים בעלי לוחית רישוי מסוימת יהיו מורשים להיכנס לחניון. מנגד, ניתן להגדיר כי בעל רכב שרכש מנוי או לחילופין שילם מראש על החניה, יוכל לצאת מהחניון בצורה אוטומטית, ללא צורך באינטראקציה נוספת עם נציג שירות, שומר או כל גורם אחר מטעם החניון. המערכת מסוגלת לתעד בזמן אמת את כל הרכבים הנמצאים בחניון, מספר המקומות הפנויים שנשארו וכדומה

מערכת לניהול חניונים

לסיכום, מערכת ניהול חניונים יכולה להקל משמעותית על חייו של כל בעל חניון, היות והיא מספקת שליטה ובקרה מלאים על כל מה שמתרחש בחניון. המערכת מורכבת ממצלמות מיוחדות שמסוגלות לזהות את לוחית הרישוי של הרכבים הנכנסים והיוצאים, ובהתאם לזיהוי מתבצע איסוף ותיעוד נתונים, פתיחה אוטומטית של המחסום וכדומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *