אם אתה עורך דין ואתה רוצה לשווק את עצמך בצורה טובה יותר, יש כמה כללים שיוכלו לעזור לך בכך.
הדגש את החוזקות שלך
שיווק עצמי מצוין מתחיל עם הכרת החוזקות והיתרונות שלך. אם יש לך הרבה ניסיון בתחום, זהו סוג של יתרון חשוב. אבל אם אתה מתחיל ואין לך הרבה ניסיון, חשוב להדגיש חוזקות מסוג אחר. עורך דין יכול להדגיש למשל את המסירות האישית, העבודה מול הלקוח בגובה העיניים וכדומה.
דבר ללקוח בשפה שהוא יבין
ישנם עורכי דין שמדברים ללקוחותיהם ממש כפי שהם מציגים טיעונים בבית המשפט. יש לקוחות שזה יכול לעבוד מולם, אך מול רבים אחרים זה לא יעבוד טוב. כל עורך דין צריך להיות קשוב ללקוח ולדבר אליו בשפה שהוא מבין. דיבור בגובה העיניים תוך שימוש במומחים משפטיים מפעם לפעם ומתן הסברים, עובד טוב מול מרבית הלקוחות.
למד לזהות איתותי סגירה
לא כולם אוהבים לראות את עצמם כאנשי מכירות, אבל גם עורך דין צריך בסופו של דבר למכור את עצמו. כשאתה משוחח עם לקוח או עם לקוח פוטנציאלי, אתה צריך להיות קשוב לדברים שהוא אומר וגם לסימנים שהוא מוכן ומעוניין לעבוד מולך. ברגע שלקוח מעוניין, מגיע הרגע לסגור את הדברים על ידי חתימה על הסכם. אסור לתת לדברים להתמסמס.
שפת גוף, רושם האתר, מסר מילולי
כדי לשווק את עצמך נכון, היה קשוב לשפת הגוף שלך, שמעבירה מסר לא פחות מהמילים. בנוסף, חשוב שאתר האינטרנט שלך או דף הפייסבוק יעבירו את המסרים הכי נכונים עבורך, גם ברשת.
כעת, אם תרצה את הסיוע של מקצוענים בתחום, שיודעים מהו שיווק לעורכי דין ואיך להביא תוצאות עם שיווק דיגיטלי אגרסיבי שמושך לקוחות, פנה אלינו – גרביטקס.