שולחנות מנהלים – מהו שולחן מנהל ומה ההבדל בין השולחנות?

שולחן מנהל הוא שולחן שעשוי במיוחד למנהלים. בטח אתם שואלים מה ההבדל בין שולחן של אנשים רגילים לשולחנות מנהלים?

טוב, אז האמת שזה מאוד תלוי באיזה מנהל מדובר. אם אתם מנהלים עסק של אדם אחד, אתם כנראה לא צריכים שולחן מנהלים. שולחן מנהלים נצרך כאשר מדובר בחברה גדולה שלמנהל יש הרבה מאוד תפקידים ויש, תתפלאו, טכנולוגיה שמוטמעת בשלחן. היא מאפשרת למנהל לזמן עובדים בלחיצה קצרה. 

כדי להבין את זה טוב יותר חשוב להבין שמנכ"לים שעומדים בראש חברות גדולות הם אנשים מאוד עסוקים ובידיים שלהם יש הרבה מאוד החלטות שהם צריכים לקבל ולכן, גם השולחן שלהם נראה בהתאם לתפקיד.

כמובן שהחברות שמייצרות ריהוט משרדי, ראיינו מנהלים, הבינו מה הם צריכים ובנו פתרונות מותאמים אישית.

אז מהם שולחנות מנהלים מאתר מיליון כסאות ואיך הם עוזרים למנהלים? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

שולחנות מנהלים:

מה שמאפיין לרוב שולחן מנהלים זה הגודל שלו. מדובר בשולחן רחב וגדול מאוד וזה, כי הרבה פעמים מונחים עליו הרבה מסמכים ונושאים פתוחים שצריך לסגור והשטח הרחב הזה נצרך. כמו כן, הרבה פעמים מתנהלות פגישות מול מנהלים אחרים וצריך לתת רווח בין היושבים. 

שולחנות מנהלים לפעמים מכילים טכנולוגיה עם לחצנים כדי לקרוא לאחד העובדים או לעוזר האישי / המזכיר של אותו מנהל. 

בנוסף, על שולחן המנהל בדרך כלל תעמוד שידה קטנה שתאפשר קבלה של מסמכים וסיווגם לפי נושאים.

כיום זה כבר מעט פחות מצוי כי הכול מתויק במחשבים ויושב בענן של החברה, אולם עד לפני הטכנולוגיה הזו, כך זה מתנהל בכל הקשור לתכנון משרד עם ריהוט משרדי פרקטי. 

לסיכום וסיום, שולחנות מנהלים הם רחבים ומכילים אפילו טכנולוגיות שונות לרווחת המנהל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *