מה חשוב לדעת לפני שמחפשים לעצב את הרכב, או איך להימנע מהיקלעות לבעיה בנסיעה בחו"ל!

נסיעה לחו"ל, במיוחד כשמדובר בבחירה לשכור רכב, היא אחת מהחוויות המרגשות והמבולגנות בו זמנית. אנשים חוברים יחד למיניבוסים, נוסעים בתחבורה ציבורית, אבל התחושה המיוחדת בלהחזיק את ההגה של הרכב הכל כך מושלם בחו"ל היא פשוט לא ניתנת להחלפה. אך רגע לפני שאנחנו פותחים את הדלת והרגליים נוגעות בכביש, יש כמה דברים שחשוב לוודא.

מה לבדוק לפני החתימה על ההסכם? 

– שמות המדינות המותרות: ודאו שהשכרת רכב בארה"ב עם אוטו שי מאפשרת לכם לנסוע בין מדינות חריגות (אם תכננתם). 

– כיסוי ביטוחי: מדובר באחת הנקודות הכי חשובות. האם הכיסוי כולל נזק? גניבה? והאם יש כיסוי צד ג'? 

– ביטול או שינוי הזמנה: מה זה אומר כשיש צורך לבטל או לשנות? מהם התנאים?

– מצב הרכב: האם יש רישום של כל הפגמים? בקשו לצלם את הרכב מכולם.

– עמלות נוספות: השוואת מחירים היא קריטית, חשוב להבין אם המחיר הראשוני כולל כל מיני תוספות.

– תנאי דלק: מה המדיניות – האם צריך להחזיר רכב עם דלק מלא? 

– שעות פתיחה של הסניף: חשוב לדעת מתי אפשר לאסוף ולהחזיר את הרכב.

– מה לעשות במקרה של תקלה: מומלץ לדעת מה לעשות במקרה של בעיה עם הרכב.

– דרישות גיל: אם אתם צעירים או ביום הולדת 40 שלכם, שימו לב לדרישות גיל מיוחדות.

– שילוב GPS: או לא, זה מתווסף לחשבון? 

>> למידע נוסף היכנסו לאתר: https://www.auto-shay.co.il/

שאלות נפוצות שמעסיקות את השוכרים:

1. האם אני צריך רישיון בתנאים מסוימים?

   כן! רישיון נהיגה בינלאומי יכול להיות דרישה במדינות מסוימות.

2. האם עליי להשאיר פיקדון?

   כן, פיקדון יכול להחליף את כסף ההשכרה.

3. האם אני יכול לשכור רכב מבלי כרטיס אשראי?

   לרוב לא. חברות השכרת רכב דורשות כרטיס אשראי לכיסוי הפיקדון.

4. מה קורה אם אני רוצה להחזיר את הרכב מאוחר?

   על פי תנאי ההסכם תצטרך לשלם עבור כל יום נוסף.

5. האם ניתן לשכור רכב אם אני בן פחות מ-25?

   כן, אבל חשבו שייתכן ותהיה עליכם להוסיף דמי נהג צעיר.

6. האם יש מגבלה על קילומטרים?

   כן, בדקו האם יש מוגבלות קילומטרים בהסכם השכרת הרכב.

7. האם אני צריך לדאוג לקנסות חנייה?

   בהחלט! קנסות חנייה הם באחריות השוכר.

8. האם יש תוספות לנהיגה בתנאי שלג?

   בדקו אם מוזמנים לעבור עם רכב לנהיגה באזורים עם שלג.

9. מתי אני צריך להחזיר את הרכב?

   תמיד בתחנת ההחזרה ובשעות העבודה שהוסכמו עליכם בהסכם.

10. בעיות טכניות – מה לעשות?

   קראו את ההסכם. לרוב יש מספר טלפון לשירות לקוחות.

כמובן, כשאתם יוצאים לדרך, אל תשכחו לחייך וליהנות מהנסיעה. זכרו שעם ידע מקדים, אתם מסודרים יותר ופחות חשופים למלכודות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *