כיצד ננהל את העסק שלנו בצורה הטובה ביותר? מדובר במשימה מורכבת לכל הדעות הדורשת מאמץ רב והבנה עמוקה של עולם העסקים. מחד אנחנו צריכים את המוצר הטוב ביותר ומנגד אנחנו חייבים מחלקת שיווק איכותית. אך בכך לא די ונראה כי הדבר החשוב ביותר לעסק מצליח הוא שירות הלקוחות של העסק שלכם. ככל ששירות הלקוחות של העסק שלכם יהיה יותר איכותי כך אתם תהיו בטוחים כי אתם הקהל יחזור לקנות בחנות שלכם ובעסק שלכם. על כן צריך להשקיע הרבה מאוד בממשק שבין העובד ללקוח. עלינו לכתוב נהלים ברורים שיסבירו לעובדים כיצד עליהם לנהוג בשלל מצבים. עלינו להעסיק את העובדים הטובים ביותר ועלינו לבצע את כל זאת בתשומת לב מרבית. הבעיה שלא משנה כיצד נשקיע בממשק בין הלקוחות לעובדים שלנו מעולם לא נדע כיצד הוא מתנהל בפועל. אנחנו לא יכולים להיות לצד העובדים שלנו כאשר הם מנהלים שיחה עם אחד הלקוחות וזה כמובן יותר צרה גדולה.
לקוח סמוי – המפתח לשירות לקוחות איכותי
אז כיצד אנחנו יכולים לפקח על העובדים שלנו בצורה פשוטה וללא בעיות? התשובה היא שבאמצעות לקוח סמוי אנחנו יכולים לראות כיצד העובדים שלנו מתנהגים עם הלקוחות שלנו. לקוחות סמויים הם הדרך הטובה ביותר לשפר ולייעל את מערך שירות הלקוחות שלנו ואת זה אנחנו צריכים לזכור. ככל שנשפר את מערך שירות הלקוחות שלנו כך נגיע לתוצאות טובות יותר ולקוח סמוי הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. על כן כדאי מאוד מעת לעת לפנות אל מערך של לקוחות סמויים ולתת להם לבדוק את העסק שלנו.
לקוח סמוי – זכרו כי לא כל אחד יכול לבצע זאת
כאשר אנחנו פונים ללקוח סמוי חשוב מאוד שנזכור שלא כל אחד יכול לבצע את התפקיד הזה. על האדם המבצע אותו להיות אינטליגנטי, ערמומי, אמין ועוד שלל תכונות אשר יהפכו אותו ללקוח סמוי איכותי. רק כך נוכל להבטיח כי הלקוח יענה על הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר ואת זאת חשוב מאוד שנזכור ונפעל על פי דרך זאת.