כשאנחנו בוחרים לעצב את המשרד שלנו, בין אם זו בפעם הראשונה אחרי שאנחנו נכנסים אליו ובין אם זה בשלבים יותר מתקדמים, אזי שיש לעיצוב מטרה, מעבר לעניין של איך החדר ייראה, כיצד הוא יעוצב, יש לכך מטרות שיווקיות, מטרות פרסומיות.
עיצוב המשרד שלנו הוא כלי למיתוג המשרד והעסק שלנו בכלל. הרי אם אנחנו בוחרים לעצב את המשרד שלנו בסגנון מסוים, זה המסר שאנחנו רוצים להעביר ללקוחות שלנו, זה המסר שאנחנו רוצים להעביר לעובדים שלנו. הדרך בה אנחנו בוחרים לעצב את המשרד, זו הדרך איך שאנחנו רואים את עצמנו וזו הדרך איך שאנחנו רוצים שאחרים יראו אותנו.
לכן, כשאנחנו מחפשים ציורים למכירה למשרד שלנו, הרי שאנחנו בעצם לא בוחרים רק מה לתלות על הקיר בצורה הכי פשוטה, אלא הרבה מעבר לכך. אנחנו בעצם בוחרים איך המשרד יעוצב ואיך אנחנו ממתגים אותו. איך אחרים אמורים לראות אותו.
כיצד מעצבים את החדר בצורה נכונה
כשאנחנו בוחרים תמונות או ציורים למשרד, אנחנו צריכים לחשוב מה כל תמונה, מה כל ציור, אומר על החדר, מה אנשים יראו, מה אנשים יכולים להבין מתוך הציורים שתלויים על הקירות.
למשל, אם אנחנו תולים תמונות אומנות יקרות, סביר להניח שהם ילמדו מכך שאנחנו גם מבינים באומנות וגם חשוב לנו העיצוב של המקום, חשוב לנו שהוא ייראה מכובד ויפה. מצד שני, אם אנחנו תולים תמונות גנריות, תמונות שלא אומרות שום דבר, זה יכול להשפיע לצד השני, זה יכול להציג אותנו כמי שלא מתעניינים בעיצוב, אפילו חסרי טעם במובן מסוים.
אם אנחנו בוחרים להציג את הפרויקטים שלנו או דברים אחרים שקשורים לעסק, זה ניסיון להציג את מי שאנחנו, את מה שהעסק שלנו מציע. יש גם אפשרות כמובן להציג מגוון רחב של תמונות וציורים מגוונים, מה שיבליט אולי את העובדה שהשקענו בעיצוב, חשבנו איך המשרד ייראה, גם אם לא בחרנו בקו אחד בהכרח של עיצוב כזה או אחר, אלא העדפנו לבחור מספר סוגים וזרמים של תמונות וציורים.