כשאנחנו רוצים להקים חנות באינטרנט, עלינו לחשוב מעבר לדברים הבסיסיים. כלומר, אנחנו צריכים לחשוב לא רק על הדרך בה הגולש נכנס לאתר שלנו וקונה את המוצר. זה הבסיס, זה הדבר המובן מאליו אותו אמורה החנות לאפשר. אנחנו צריכים לייצר תהליכים נוספים, בין אם זה כאלה שיאפשרו לו לבצע את הרכישה בצורה קלה יותר, בצורה בטוחה יותר, בין אם זה אומר שהוא יוכל לראות מתי וכיצד יגיעו אליו המוצר וכמובן, כיצד אנחנו מושכים אותו לבצע רכישות נוספות גם בעתיד.
חשוב לומר, כשאנחנו ניגשים לתהליך התכנון של בניית חנות וירטואלית, אנחנו צריכים לעשות תוכנית ברורה, מה בדיוק אנחנו רוצים שיהיה בחנות, איך אנחנו רוצים שהתהליך יתבצע מהתחלה ועד הסוף, אנחנו צריכים להציג תרשים זרימה שלם מהרגע בו הלקוח נכנס לחנות ועד הרגע בו התהליך מסתיים וכן לאחר מכן. עלינו להבין את המעטפת השלמה של הפעולה בה ישתמש הלקוח. מעבר לכך, אנחנו צריכים לעבוד עם מערכת שיכולה להשתנות, כך נוכל לשנות את החנות בהתאם לצורך שלנו.
אחת החברות שיכולות להקים עבורנו מערכת כזו, היא חברת אגאי אשר מתמחה בהקמת חנויות וירטואליות באינטרנט. החברה מתמחה בהקמת חנויות לעסקים בסדרי גודל שונים, על פי הצורך של הלקוחות שלה.
בקרו עכשיו באתר החברה:
https://www.aghai.co.il/
אילו דברים אנחנו יכולים לספק ללקוח לפני, בעת ואחרי הרכישה בחנות הוירטואלית?
ראשית, כל תהליך הרכישה יכול להתבצע במספר קליקים פשוטים. אנחנו לא צריכים להעמיס על הלקוח יותר מדי דברים. אם הוא מחפש מוצר מסוים, אנחנו יכולים לאפשר לו להגיע אליו כבר מהעמוד הראשון של האתר או החנות, ומיד להעביר אותו אל עמוד הרכישה. כמובן שזה צריך להיות עמוד מאובטח, על מנת שלא יחשוש לשלוח אלינו את פרטי האשראי שלו.
שנית, אנחנו יכולים לאפשר לו לדעת, מה קורה עם המוצר שלו בכל שלב, מהרגע שהוא מבצע את הרכישה, דרך שלב המשלוח ועד הרגע שהמשלוח מגיע אליו.
שלישית, אנחנו יכולים לדאוג לשמור איתו על קשר גם אחרי הרכישה, לקבל אינפורמציה על מוצרים ושירותים חדשים שנכנסו למלאי ולהציע לו לחזור אלינו.