מי אינו מכיר את רשת קניוני עזריאלי? נדמה כי אין ישראלי שלא מכיר ולא ביקר במקום. מה עושה את הקניון לכל כך גדול? מה הפך אותו למפורסם כל כך? אז כאן כדאי לדעת כי יש כמה תנאים אשר אלו הופכים קניון למה שהוא.
אז איך באמת זה קורה בשטח?
קניון שהופך להיות קניון, עובר דרך לא פשוטה עד שהוא מצליח להיות פופולארי ומצליח. ראשית עליו לבחור מיקום אסטרטגי. זה אומר מקום מרכזי אשר עוברים בו הרבה אנשים. מעבר לכך, אמור הקניון להיות נגיש ונוח להגעה עבור לקוחות מאזורם שונים ונרחבים. אנחנו הרי רוצים שהקניון לא יהיה רק מרכז קניות שכונתי. אם הוא יהיה ממוקם באזור מרכזי הרי שאכן יגיעו אליו ממקומות רבים.
מבחר חנויות
חשוב שהקניון יציע מגוון גדול של חנויות מכל התחומים על מנת שאכן יגיעו אליו לקוחות שמעוניינים לבצע מסע קניות או לחילופין הם זקוקים לפריט כלשהו כאשר הם יודעים שבקניון הם יוכלו למצוא הכול, קראו מידע גם באתר זה. זה כולל חנויות של ביגוד, חנויות של מוצרי תינוקות, חנויות של רהיטים וכמובן חנויות של אוכל מהיר לצד מסעדות בתי קפה ועוד. אלו למעשה הופכים את המקום לקניון.
תחבורה נוחה
חשוב לדאוג כי הגישה אל הקניון תהיה נוחה מבחינת אמצעי התחבורה השונים כמו גם מבחינת מקומות חניה. כאשר הקניון מונגש לציבור, הציבור יגיע אליו בהמוניו.
קניון שקשה להגיע אליו הוא לא כזה שאנשים ינסו בכלל לעשות את המאמץ למרות שהקניון מציע את כל מה שהם רוצים או צריכים לקנות.
> טוב לדעת שיש מבחר מוניות במודיעין כך שתחבורה לקניון זו לא בעיה
פעילות עונתית
כל קניון המכבד את עצמו מצע מגוון פעילויות שונות בהתאם לעונה. אם זה לקראת החופשה הגדולה, תהיינה פעילויות מתאימות לילדים על מנת למשוך את ההורים להגיע ולבלות במקום וכמובן גם לבצע קניות ואם זה לקראת חגים כמו חנוכה, חול המועד וכדומה. הפעילויות מושכות את ההורים שיושבים עם הילדים בבית שנמצאים בחופשה, וכך הקניון הופל להיות יותר פעיל ויותר לקוחות מבצעים רכישות.
קניוני עזריאלי – זה הסוד שעומד מאחורי ההצלחה הגדולה!