קידום באינסטגרם

הייתה תקופה שבה בעלי עסקים הסתמכו אך ורק על שיווק הפניות. אסטרטגיית "מפה לאוזן", הייתה מושלמת לעסקים הפועלים בקהילות קטנות בהן כל לקוח, יכול היה להפיץ את הבשורה ולמשוך לקוחות אחרים מאותה עיר. אינסטוש שינתה זאת.

קידום באינסטגרם

דברים השתנו במהלך המאה ה- 20 כאשר הרדיו והטלוויזיה נתנו לאנשים גישה למידע שיווקי. עם זאת, האינטרנט הוא שגרם לאחד מהשינויים החשובים והדרסטיים ביותר בעולם השיווק, בעסקים ובסגנון החיים. 

זה שינה את הדרך בה אנו מתקשרים וכמובן, את הדרך בה אנו עושים קידום באינסטגרם ,משווקים ומפרסמים את המוצרים והעסקים שלנו.

האם יש הגבלות שיווק באינסטגרם?

כעת, אין מגבלות בשיווק ובפרסום ברשת. האינטרנט מקל על כולם. פשוט בחרו את הפלטפורמה הנכונה והדרך הנכונה לתקשר עם הקהל שלכם וההצלחה תימצא ממש מעבר לפינה. בואו נדבר על המגמות האחרונות בפרסום במדיה חברתית ואחת הפלטפורמות הטובות ביותר להעביר את המסר שלכם:

למה לפרסם ברשת?

פייסבוק ויוטיוב, שתיהן ערוצי מולטימדיה מובילים וקהילות חברתיות, הן בעיקר ויזואליות. זו, במובנים רבים, הסיבה העיקרית לכך שהם כל כך מצליחים. אנשים מגיבים טוב יותר לתמונות וסרטונים מאשר לטקסטים ולסיסמאות.

אנשים רוצים לראות, לשמוע וללמוד יותר, אבל הזמן שלהם מוגבל. הבעיה היא שפלטפורמות המדיה החברתית הקלאסית גוזלות זמן.

איפה הכי כדאי לי לפרסם את העסק שלי?

אתם צריכים להעביר את המסר שלכם במהירות ובתמציתיות כדי להיות מסוגלים למשוך מעריצים או לקוחות. ולא כל פלטפורמות המדיה החברתית מקדמות תקשורת מסוג זה.

האם יש פלטפורמה שהיא ויזואלית ופופולרית, קלה לגישה ומסוגלת להעביר הודעות מיידיות? כן, יש, ואנחנו מתכוונים לאינסטגרם ולאחד מהיתרונות הרבים של אינסטגרם כמו למשל קניית עוקבים. זוהי הרשת הטובה ביותר לשווק מוצרים מכל סוג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *