כרזות ופוסטרים לתערוכות, הן דרך נהדרת לאסוף פיסת היסטוריה של אמנות, החל מהדפסי וינטג', המפרסמים את הסלונים האימפרסיוניסטים הראשונים וכלה בכרזות אחרונות שחוגגות את הרטרוספקטיבה הראשונה של קרי ג'יימס מרשל.
אוסף באנרים מושכים
קשה לפספס מודעה כאשר היא מונחת על אוסף באנרים. הם מייד מושכים את תשומת ליבם של האנשים, שכן אנשים עדיין קוראים את שם החברה שלך ורואים את התמונות הרלוונטיות על הפוסטר, עוד בנושא באתר iGraphics.
מהם כרזות במודעות?
כרזות אוסף במודעות Vivid משתמשות בתצוגות צבעוניות HD ובהדפסת תוכן באיכות גבוהה כך שהמודעה שלך תבלוט יפה. אתה יכול גם לבחור תמונה חד צדדית או דו צדדית וגם לבחור גדלים מתאימים.
במודעות Vivid, הגדלים הקטנים יותר הם בערך 80 ס"מ x 140 ס"מ, 80 ס"מ x 200 ס"מ, 85 ס"מ x 140 ס"מ.
אתם יכולים לבחור גודל וצדדים, בהתאם למקום בו אתם מתכננים בתחילה להציב את עמדת הבאנר לתצוגה שלכם אך בדרך כלל, ניתן להשתמש בכולם בכל מקום ובכל הגדלים, כדי שימשכו את תשומת הלב בקלות.
קדם את העסק שלך
בימינו, הטכנולוגיה נעשית קלה על ההדפסה של כל דבר. בין אם ברצונך לקדם מודעות למותג שלך או לשווק מוצרים או שירותים חדשים לקהל שלך, כלי הפרסום הניידים הללו קלים לשימוש יותר מכל השאר.
מעמדים גמישים
עמדות כרזות לפרסום כמו פוסטרים לתערוכות הן גמישות ולכן, אתה יכול להרכיב אותם בנוחות במקום עצמו. תוכל למשל לחבר אותו לקרקע על ידי בורג או על ידי הישענות על חפץ כלשהו ועוד פתרונות דומים.
גם מבחינת שטח פרסום, לא תמיד מקום זה יחויב בכסף או באגרת שילוט שכן זהו בדרך כלל מקום פרטי של בית העסק.