סרטון תדמית הפך בשנים האחרונות לכרטיס הביקור המבוקש ביותר בעולם העסקים. אם בעבר בסיומה של כל פגישת עסקים, היה נהוג להחליף כרטיסי ביקור, הרי שהטכנולוגיה של היום שינתה את כל הכללים. ניתן במקום כרטיס הנייר של פעם, להפיק סרטון מקצועי ואיכותי שיפרט את היתרונות של העסק ואת שלל המוצרים או השירותים שהוא מספק. זוהי הדרך הטובה ביותר למנף את העסק, להעלות אותו על המפה ולשווק אותו בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות. חשוב כמובן לבנות אסטרטגיה שיווקית מתאימה, ולשלב בתוכה את השימוש בסרטוני תדמית העשויים ברמה הגבוהה ביותר. זוהי הדרך האפקטיבית ביותר להגדיל את כמות החשיפה, לסייע במיתוג של העסק ולמשוך מאות אם לא אלפי לקוחות פוטנציאלים חדשים.
סרטון תדמית – הדרך היעילה ביותר למינוף העסק
היום כבר אין כמעט בעלי עסקים שלא טרחו לייצר לעצמם אתר אינטרנט. העידן הדיגיטלי כבר כאן, ולא ניתן להסתדר ללא אתר אינטרנט הבנוי בצורה נכונה, מעוצב כהלכה ומספק את המטרה העיקרית שלשמה הוא נוצר – הסבר אודות העסק, הצגת היתרונות שלו והנעה לפעולה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות סרטון שיציג בדקות ספורות את הפנים של העסק לצד הנקודות החשובות ביותר. לרוב האנשים אין את הסבלנות לקרוא מאמרים ארוכים או ללמוד אודות החברה, לכן סרטון קצר של 2 דקות יכול בהחלט לספק את העבודה. מומלץ להפיץ את הסרטון גם ברשתות החברתיות, על מנת להגדיל את החשיפה ולמשוך לקוחות חדשים. רוב בתי העסק מחזיקים בעמוד עסקי ברשתות החברתיות המוכרות ביותר, וזה בדיוק המקום לפרסם בו את הסרטון ולגרוף לייקים ושיתופים. כדאי להציג את הסרטון בכל פגישה עסקית מול לקוחות פוטנציאלים, על מנת להבליט את הייחודיות של העסק ושל המוצרים או השירותים שהוא משווק.
לסיכום, היום כבר אין שום תהייה לגבי הצורך בסרטוני תדמית לצורך קידום ומינוף העסק. סרטון ממוצע של כ – 2 דקות, בעל תסריט מקצועי וצילום איכותי, יכול לחולל פלאים לכל עסק, בכל תחום. ניתן לפרסם את הסרטון באתר האינטרנט של העסק, להפיץ ברשתות החברתיות ולהשתמש בו בתור חלון הראווה של העסק.