יש לכם עסק קטן וחדש ואתם מחפשים תוכנה שתנהל לכם את מערך השיווק, לידים, וכל מה שנוגע לו? מערכת CRM תתאים בול בשבילכם. תופתעו לגלות שגם אם יש לכם עסק בינוני או חברה גדולה, מערכת CRM תדע לספק גם לסדר גודל כזה של עסקים, את כל הדרישות. בשורה התחתונה, עם מערכת מופלאה זו, החברה או העסק שלכם בידיים טובות. רוצים להבין יותר? המשיכו לקרוא
מה זה מערכת CRM?
מערכת CRM או גם מערכת Lead Manager , היא מערכת חדשנית ומותאמת לכל מגוון העסקים, מהקטנים ביותר ועד לחברות ענק. מערכת זו מבצעת שלל תפקידים חשובים מאוד כמו ניהול לידים, מיקוד תקציב פרסום, ניהול קשרי לקוחות, ניהול מכירות עם בקרה שיווקית ועוד. כל פעולה מתבצעת ברמה גבוהה ואיכותית. מערכת ליד מנג'ר גם מאחסנת את כל הלידים העוברים דרכה בצורה מסודרת ועל פי חתכים.
פרט לתפקידים אלו, מערכת CRM יודעת לבצע ניתוב חכם לצוות המכירות, שליחת הודעות מרוכזות ללידים דרך פלטפורמות שונות, בעלת מערכת דו"חות ובאופן כללי מאוד נוחה ומאורגנת לשימוש.
לאילו עסקים?
לכולם. מערכת ליד מנג'ר תתרום בייעול כל מערך השיווק והפרסום של החברה או העסק שלכם. במקום לפזר מידע ותחומי אחריות בין עובדים שונים, כאן תוכלו לרכז את כל המידע, כולל מעקבים והתמצאות נוחה – במקום אחד.
מה גם, שהשימוש במערכת CRM מוריד מכם את הצורך בשימוש בתוכנת אקסל, על ידי ביצוע אוטומציה של תהליכי קליטת לידים, משם ניתוב ישיר לאנשי המכירות ואף הפקת דו"חות בהתאם לנתונים. המערכת גם תוכל לעדכן אתכם בשיעור ההכנסות שלכם על מנת שתוכלו להיות במעקב מתמיד. בעזרת מערכת דו"חות וסטטיסטיק