כמה רונאלדו מרוויח בשנה? הגילוי שיפתיע אתכם!

כמה רונאלדו מרוויח בשנה? תחקיר מעמיק על השכר של הכוכב

כשהשמות של הרכישה האחרונה שלכם באפליקציית הכדורגל לא מפסיקים להופיע בחדשות, השאלה המתבקשת שעלתה בדמיונכם היא: כמה כסף הוא מרוויח? והאמת היא שאין כמו כריסטיאנו רונאלדו כדי לשאול את השאלה הזו. נתחיל בכך שנבחן את התמונה הפיננסית הגדולה של אחד השמות המוכרים ביותר בעולם.

שכר ממועדונים ומהסרייה A

רונאלדו חתם על חוזה מדהים עם מועדון יובנטוס בסוף 2018, אך זה לא סוד שהוא היה צריך לעבור מביתו הקודם, ריאל מדריד, בתמורה לסכום שגרם לעיתונאים רבים להרים גבה. קיום ההמרה בין המועדונים לא היה קל, אבל כאשר מסתכלים על השכר השנתי של רונאלדו, קל להבין מדוע הוא הסכים לעבור – מדובר בכסף גדול!

על פי הערכות, השכר השנתי של רונאלדו ביובנטוס היה סביב 31 מיליון יורו, ואחרי ניכויי מסים, הכוכב היה מתפרנס זמירות לא רעות כלל יחסית לשחקן כדורגל. לאחר מכן, כשעבר למנצ'סטר יונייטד, השכר שלו עלה ואמיר בקודש קדוש בשוק העולמי.

לא רק מגרש הכדורגל – עסקי רונאלדו

אוקי, לכולם ברור שהוא שחקן כדורגל מעולה, אבל מה עם העסקים? כאן נכנסים לתמונה כמה מספרים מדהימים. התפוקה הפיננסית של רונאלדו משקפת את ההצלחה שלו כחלק מהתעשייה הגדולה של הכדורגל. לבד משכרו מהמועדון, רונאלדו מקבל מימון נוסף דרך חסויות ושיתופי פעולה עם מותגים.

  • נייקי: רונאלדו חתום על חוזה שנתי עם נייקי שמוערך ב-10 מיליון יורו.
  • חברות קוסמטיקה: בשנים האחרונות, רונאלדו השקיע בחברות קוסמטיקה כמו CR7, מה שתורם להכנסות שלו.
  • שיווק דיגיטלי: רונאלדו מציע תוכן דיגיטלי מגיע מדווקא לסכומים מרשימים.

הכנסה ממדיה חברתית: רונאלדו הפך לקינג של ה"אינסטגרם"

תאמינו או לא, רונאלדו הפך לאחד האנשים המוכרים ביותר באינסטגרם, ויש לו מעל ל-500 מיליון עוקבים. מה שנשמע כאילו זהох עובד על שכר הוא למעשה עסק המספק לו הכנסה נוספת עצומה. הסכומים שהוא מקבל עבור פוסטים ממומנים יכולים להגיע עד 1.5 מיליון דולר לפוסט! לדעתי, זה משוגע. היכן משקיעים את כל הכסף הזה? קקאו ושוקולד? אולי בעלי חיים נשכרים בהגדלת רווחים?

נבנה על כתפי ג giants – השפעה על שיתופי פעולה

רונאלדו לא רק גיבור על במגרש הכדורגל אלא גם דמות רבת השפעה בעסקים. כמה דוגמאות בולטים יש לעסקי ספורט אחרים של כוכבים? או ששאלתם את עצמכם: כמה רכוש יש אליו בדיוק? במדי ה-BMB (בניין מנצח בבלו מונד) לעולם הכדורגל, רונאלדו מצליח להביא הכנסה ממקורות משחק ובינתיים שומר על חזוק העסקי של עצמו.

למה כולם מתעניינים? כי זה לא רק כסף!

המספרים מרשימים, אבל הכסף הוא רק צד אחד של המטבע. יש לו משמעות של כוכב וגם אחריות כבדה. כשאתה רונאלדו, רוב האנשים רוצים לדעת מה קורה מאחורי הקלעים – באיזו מסעדה הוא אוכל, עם מי מתעמק בשעות הפנאי, והאם יש לו אחות מעצבנת. אז אם חשבתם שהוא עסוק רק בכסף, יש עשרות אלפי סיבות שיתפשו את תשומת ליבכם הסקרנית.

שאלות נפוצות

מהו השכר המדויק של רונאלדו בשנה?

כפי שציינו, הסכומים משתנים, אך אומרים שמדובר בכ-31 מיליון יורו. אבל אל תשכחו לכלול את חסויות והכנסות נוספות!

האם רונאלדו מתכנן להשקיע בעסקים נוספים בעתיד?

כפי שמסתמן, הוא כבר עוסק בחברות קוסמטיקה וחיסונים, כך שאפשר לדבר על הכוונות העתידיות שלו.

האם רונאלדו יתפוס את מקומו עם הזמן בשוק הכדורגל?

כשתהיה לך קבוצה של עורכי דין שמחפשים מינויים, קרוב לודאי שכמו השם שלו, הוא לא ייעלם משוק הדשות בקרוב.

אם אין לו כסף, מה כדאי לו לעשות?

תשובה פשוטה – להיתקע על המסעות הקרובים כסף לרכוש את הלב!

כיצד רונאלדו מצליח לשמור על כושר גופני?

מדובר על אימונים קפדניים, תזונה מוקפדת ומתודולוגיות מתקדמות ביותר שיש.

סיכום – סיכום ההצלחה של כוכב הכדורגל

כמו שראינו במהלך המאמר, השכר של רונאלדו הוא רחב ומגוון. הכוכב הזה לא מפסיק להפתיע. יש לו יכולת לשמר את מעמדו בכדורגל ובזירה העסקית על אף התחרות, והשפעתו הרבה על השוק לא ניתן להמעיט בעוצמתה. בעתיד נוכל רק לקוות שנמשיך לראות אותו גם מחוץ למגרש, כדי לבדוק כיצד בהצלחה יתרה יצליח לקחת אותנו למסעות חדשים – של הומור, בריאות וכסף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *