כלי עבודה שחובה שיהיו לך

התריס נתקע? הכיסא התפרק? צריכים לתלות תמונה? כולנו כבר נתקלנו בזה לפחות כמה פעמים. ישנם מקרים רבים בהם אנו צריכים כלי עבודה בבית, על מנת לתקן דברים, להרכיב ארון חדש, וכדומה. אז במקום ללכת בכל פעם לשכן לבקש ממנו 'רק פטיש' 'רק מברגה' וכדומה, הכנו לך רשימה של כלי עבודה וויליג'ר שחובה שיהיו לך.

כלי עבודה ידניים

הכלים אולי הבסיסיים והחשובים ביותר בכל בית הם הכלים הידניים, אנחנו נצטרך אותם בהרבה מקרים.

פלייר – כלי זה משמש אותנו למגוון של שימושים ופעולות שונות. הפלייר תפקידו לתת לנו אחיזה נוחה ויציבה של אלמנט כלשהו על מנת לטפל בו. לדוגמא לחזק בורג רופף, לתפוס את האום בזמן הברגת הבורג. ישנם שלושה סוגי פליירים שכדאי לרכוש – רגיל, פלייר פטנט ופלייר אף.

פטיש – טוב, באמת שאין מה להרחיב. הכלי הכי בסיסי בבית. רוצים לדפוק מסמר לתמונה, לקבע את המדפים בארון, פטיש בינוני יעשה לכם את העבודה מצוין.

מברגים – אחד הכלים השימושיים ביותר הוא ללא ספק המברג. ישנם סוגי מברגים שונים, בגדלים שונים. למי זה לא קרה? הציר בארון התרופף? המברג בארון, רק לשלוף אותו ולתקן.

סכין יפנית – אחת ההמצאות הגאוניות היא סכין יפנית. היא מאפשרת לנו חיתוך מהיר ומדויק של מוצרים כמעט מכל החומרים. כמו כן ניתן לחדש את להב הסכין החדה יש לומר, סכין שמאפשרת לנו חיתוך מדויק ביותר. אם מדובר על חיתוך לצרכי גינון, כדאי להיעזר בכלי עבודה ייעודי לכך כמו מסור.

כלי עבודה חשמליים

מברגה – בונים סוכה? קניתם ארון חדש? עם המברגה ההרכבה תהיה קלה פי כמה. מכשיר קל לנשיאה והפעלה.

מקדחה – רוצים להתקין עמודון מדפים חדש בקיר? בלי מקדחה כנראה שהדבר יקשה עליכם מאוד. קדיחת חור בקיר ברגע תאפשר התקנה מהירה ויעילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *