גני אירועים בצפון

קייטרינג חלבי מהדרין – אילו מנות אתם חייבים להכיר?

בשוק האוכל קיימים חברות קייטרינג רבות – חלקן בשריות, חלקן חלביות ויש גם כאלה שמספקות את שני הסוגים, גם חלבי וגם בשרי. חלק גדול מחברות הקייטרינג מתהדר בתעודת כשרות מהדרין, מה שגורם להם להיות כתובת גם לאנשים שומרי כשרות אשר מעוניינים להתענג על אוכל טוב ומשובח.

אז מה בתפריט? – זה מה שתוכלו להזמין בקייטרינג חלבי מהדרין

כאשר מדובר בתפריט חלבי, האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. ולכן, מספקות חברות הקייטרינג החלביות מבחר גדול מאוד של מנות וניתן להזמין מגוון סוגי מאכלים.

רוצים פירוט? בבקשה –

  • תבשילים חלביים – כמעט לכל תבשיל יש וריאציה חלבית. החל ממרקים מסוגים שונים, שקשוקות מוקרמות, עבור דרך מגוון פסטות עם גבינות, תפוחי אדמה אפויים בתיבול חלבי ועד לסוגי סלטים שונים מלווים בגבינות שונות.
  • מנות דגים – נכון שזה לא בדיוק חלבי, אבל גם מנות דגים נכנסים לרשימת המנות בכל מסעדה חלבית (כמעט…). ניתן למצוא מבחר גדול של מנות דגים מכל הסוגים – אפויים, מטוגנים, מבושלים, מעושנים וכמובן מבחר עשיר של סוגי דגים.
  • מאפים – נקודת החולשה של הרבה אנשים… מאפי גבינות זה משהו שקשה עד בלתי אפשרי לעמוד בו ולכן הם קיימים בכל קייטרינג חלבי. בקטגוריית המאפים נכנסים כמובן גם הפיצות הקלאסיות, פוקצ'ות עם מגוון רטבים וסוגי תוספות ואיך לא, לחמי הבית שכל קייטרינג ומסעדה מתפארים בהם.
  • קינוחים – אי אפשר לסיים ארוחה בלי קינוח ולכן מקפידים בכל קייטרינג חלבי, לספק כמה סוגי קינוח לטובת הסועדים. הקינוח הקלאסי והפשוט הוא כמובן גלידה. אך אם תרצו ללכת על טוב יותר, תוכלו לבחור בוופל בלגי נוטף שוקולד, בקינוחי כוסות מרשימים או בעוגות גבינה משובחות.

העיקר, שיהיה לכם בתיאבון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *