ספרי שמע – לא רק לעיוורים

תנודות רבות מתרחשות עידן הדיגיטלי. וזה רלוונטי גם לתחום הספרים. בעבר ידענו שספר הוא מוצר מודפס על גבי נייר, כרוך בכריכה וכולל כמות גדולה של דפים. בשלבים הבאים עבר הספר המקורי הזה תהפוכות שונות, וכיום אנחנו זוכים להכיר אופציה נוספת של ספרי שמע. אמנם מדובר על פתרון ששימש עיוורים וכבדי ראיה. אך כיום ספרי השמע זוכים לעדנה והם משמשים גם אנשים שראייתם תקינה והם מסוגלים לקרוא היטב.

אז מה זה ספר שמע?

ספר שמע הוא בעצם קובץ שמע אשר מוקלט על ידי קריין מקצועי או על ידי מחבר הספר. רצועת השמע הזו מאפשרת לקוראי הספר לקבל את כל התכנים בלי לקרוא בכוחות עצמם. מלבד היות הפתרון הזה מתאים לעברים או לכל מי שמתקשה בקריאה מכל סיבה שהיא, הדבר מהווה פתרון נוח למקרים נוספים. לדוגמה, אם הנכם מעוניינים לקרוא ספר מסוים אך אין לכם את הפנאי לכך, אם אתם רוצים לנצל את זמן הנהיגה שלכם ולהעשיר את הידע, תוכלו לעשות זאת בעזרת ספר שמע. אתם מדליקים במערכת האודיו של הרכב את הספר הרצוי לכם, ובמהלך הנסיעה אתם מאזינים לפרקים המחכימים. אין ספק שזו דרך יעילה לניצול הזמן.
באתר זה תוכלו לקרוא על הוצאה לאור של ספרי שמע!

האם יש תועלת נוספת בספרי שמע?

חשוב להבין כי ספרי שמע אמנם חוסכים לנו את פעולת הקריאה ואת המאמץ. ואולי יש שיגידו כי האזנה אינה מאפשרת קליטת מידע באותה רמה כמו קריאה. אך תועלת בכל זאת יש בספרים אלו. ראשית כי ההקראה של הספר הינה מקצועית ומדויקת, כך אנחנו מקבלים את התוכן בצורה מדויקת כמו שהתכוון המשורר בדיוק. מלבד זאת הוא מאפשר לנו להרחיב ידע ולהגיע גם למקורות מידע שלא יכולנו להגיע אליהם עד כה.
נמצאים בתהליך של הוצאה לאור?
ספרי ניב הוצאה לאור יסייעו לכם רבות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *