לא כך העידן שבו אנחנו חיים. בעבר, תוכן שיווקי "מזויף" שלט בכל התחומים. המראה המושלם והשפת המותג, היו נדרשים לצורך יצירת קשר עם קהל. אבל עכשיו, עם כל מיני מגמות חדשות, לא רק שהתנפלות הגדולה על התוכן האותנטי חיה ובועטת, אלא היא בעחה מדריך חדש ליצירת תוכן בטיקטוק. כך, טיקטוק מתפתח והופך לזירה שבה חשיבות הכנות עולה על התכנים המנוסחים.
אבל למה? זה פשוט מאוד! אנשים מחפשים חיבור. הם רוצים לדעת שיש מישהו מאחורי המצלמה שלא מפחד להיות בלתי מושלם. וזה נהיה ברור – אנשים נהנים לראות אחרים נחבים, תקועים או אולי מאבדים את השפיות לרגע (או יותר!). אז מה הפלא שבעקבות הפופולריות של תוכן כזה, הוא הפך למרכז השיח של תקשורת היום?
אז איך משיגים את זה?
– כתבו יומנים בצורה בלתי פורמלית – צרו סרטון מהניסיונות היומיים שלכם.
– סרטונים במצב של תנועה – כשהחיים זזים תחשבו על התגובות שאתם רוצים לגרום.
– אל תפחדו לשטות עם התוכן שלכם – תתהלכו סביב הנושאים הקשים עם הומור וכנות.
– זכרו: לא תמיד המסר חייב להיות מדויק; תהיות ורעיונות יכולים להוות את הבסיס לסרטון אותנטי וקליל.
שאלות נפוצות:
1. איך אדע שהתוכן שלי נקי מהמניעים השיווקיים?
שאלו את עצמכם; האם זה מה שהייתם רוצים לראות אם הייתם הקהל? קראו בנושא בהרחבה באתר שיווק בטיקטוק עם Youhoo.
2. מה עושה סרטון ישיר?
שיחה פשוטה על רעיונות שמדברים אליכם.
3. האם לצלם בכל פעם מחדש?
זה תלוי. לפעמים, גם טעויות יכולות להפוך לתוכן מצוין.
4. האם חיי היום יום יכולים להיות נושא?
בוודאי! תפסו את הרגעים הקטנים של החיים.
5. איך להוסיף כיף לתוכן?
נצל את הומור החיים, אל תסתכל על דרכם המסודרת.
6. האם יש יתרון ל"תוכן משוגע"?
בטח! אנשים אוהבים שמפתיעים להם את השכל.
7. מהי הנוסחה ליצירת תוכן כלשהו?
תשוקה + כנות = תוכן מבוקש ומרגש. צפו בתיק העבודות של חברת YouHoo קידום ברשתות החברתיות.
8. האם זה עוזר לעלות סיפורי הצלחה?
כמובן! כל הצלחה קטנה היא חלק מהמסלול.
9. האם אני יכול לשתף מכשלונות?
בוודאי! זה מה שעושה אותך אמיתי ונגיש.
10. מה בקשר למענה לתגובות?
תקחו את הזמן! הקהל אוהב כאשר יש חברות ומגע.
יצירת תוכן בטיקטוק יכולה להיות מהותית להצלחה שלכם. בסופו של יום, זה לא קשור לא מבקש רק ליגוע – אלא לגעת עם מהות כנה.