נפילה בהריון: מה לעשות ואילו סיכונים צפויים?

נפילה בהריון: הכל על ההתרסקויות האלו שלא הכי מתסכלות

נפילה בהריון? אתם לא לבד! זה כנראה לא משהו שאפשר לדבר עליו בשולחנות ביום הכיפורים, אך מדובר באחת מהנושאים היותר רגישים, מביכים ואפילו מצחיקים שכדאי לדבר עליהם. נשים רבות נתקעות במצב הזה – בין אם מדובר בנפילה באמת מגובה או פשוט להחליק בכניסת הבית בגלל נעלי עקב שגרמו להן להתמוטט כמו פיצה על המדרכה.

מה אם נפלתי? שמות, ותאריכים ממש חשובים!

האם אתם חששתם יום אחרי? האם שאלתם את עצמכם מה קורה עכשיו? נכון, כשזה קורה, הדופק שלכם מכה כמו תופים תיאטראליים של להקת פאנק!

  • מה צריך לעשות לאחר נפילה? – אם נפלתם, קודם כל, קחו לכם דקה על השעון וחפשו את אחרונות הסימני זעזוע.
  • מתי מומלץ לפנות לרופא? – אם יש לכם דחפים בלתי נשלטים לרדת על 2 ליטרים של שוקולד – תתקשרו לרופא!
  • איך למנוע נפילות בעיקבות הריון? – בצועת שיעורי יוגה בבית, בסלון, עם כוס תה חם. אל תשכחו להחליף את החזייה לפני תחילת השיעור!

האם הכל רע? המיתוסים שבנפילה בהריון

לכל אמא יש סיפור. אחד מהמיתוסים המובילים שקשורים לנפילה בהריון היא התפיסה ש"אם את נופלת, משהו רע יקרה לשלום העובר". ובכן, נכון שההריון הוא לא טיול לגן השעשועים, ועדיף שיהיה בטוח, אך הרבה פעמים נפילה לא מתורגמת ישר למעלה מ-20 שאלות חמורות.

שאלות ותשובות מתקופת ההיריון

  • האם הנפילה פוגעת בעובר? – בדרך כלל, בעיות חמורות לא מוזכרות. הגוף של האישה בהריון הוא מגונן להפליא.
  • האם אני צריכה לדאוג בכוח? – אם זה קצת כאב גרון ולא שבר או חבורה, עדיף לשתות תה ולראות סדרת טלוויזיה.
  • האם הנפילה משפיעה על הלידה? – לא בהכרח! בדרך כלל זה פשוט מתויג כהזדמנות מצוינת להראות את הצעקות המושלמות שלך כשאתה שוכבת בעיצומה של לידה.

הכנת מערכת הבטיחות: טוב לדעת לפני שמחליקים

כמו שאין אמא בישול שמתקשה בבחירת המתכון המושלם, כך גם לא ניתן להקל על מה שלא נוגע למערכת הבטיחות. הייתי מייעץ בשמחה להילחם בצורה חרוצה בנפילה. הנה כמה טיפים שלא יגרמו אתם להרגיש כמו מגי סדר יום:

  • נעליים נוחות – נעליים שטוחות? אפשר גם כאלו שנראות כמו בוסיות, זה עוזר להרגיש פחות פאנק!
  • שינוי תנועה זה מה שחשוב! – העדיפו לעמוד במקומות מסוימים ולא לתזמן את עצמכם על החוף ברגליים על החול.
  • שיחות עם חברות – אל תשקלו כל דבר לבד. במיוחד עם אנשי מקצוע, אתם תופתעו עד כמה מדובר בשיח חופשי.

מה קורה – כאשר נשים מציגות זאת כאירוע ספורט?

אז הנה בהנחה שהילדות קיבלו את המצב הנורא הזה – לא חסרות התרומות הטובות, אז נו! מי צדק! אין ספק שהמחשבות יכלו להיות כה רומנטיות אם לא גנבו אותם בתור אימא. כשאת נופלת, זה לא בנסיבות שלא תצפה!

סיכום: להישאר חזקות ולהרגיש טוב

בין אם נפלתן שלוש פעמים בסדנה לשליטה עצמית או בנסיעה לארץ הקודש, חשוב לזכור שתשמרו על עצמכם. כל חינוך טוב מגיע עם סממן של צחוק! אם נפלתן, תהנו מכל רגע ואל תשכחו להרים את עצמכן עם חיוך – גם אם זו הייתה נפילה לא מתוכננת.

בסופו של דבר, במהלך ההיריון אנחנו מתמודדות עם המון דברים. עם מהי השגרה היומית שלנו? וגם, איך לעקוב אחרי מה שקרה (ונראה לא שייך לשום דבר). אל תשענו יותר מדי על מה שהרפואה אומרת. תחיהו, תחייכו, ותזכרו שאנשים יתקן או ישאבו את זה בכל הזדמנות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *