צלם מוצרים

צלם מוצרים לוקח תמונות של מוצרים פשוטים (לא רק..) ומצלם אותם ברמה גבוהה על מנת להביא את המוצר לבחירתו של הצרכן באתר (קראו על צילום תכשיטים למשל). יש לכם אתר מכירות אינטרנטי? נראה שהגעתם למאמר הנכון בנושא שיסביר לכם קצת יותר על כך.

צלם מוצרים

צלם מוצרים טוב, יודע לקחת כל תמונה של כל מוצר, ולהפוך אותה לתמונה יפה ומדהימה שמושכת קונים ובכלל, מושכת אנשים מכל הסוגים לרכוש את המוצרים שלכם.

אז איך עושים את זה באמת? פשוט מאוד. עוקבים אחר אתר מסוים שבו התמונות נראות נהדר עבורכם, פונים לבעלי האתר ושואלים אותו (בתקווה שהוא כמובן יסכים לכך) על צלם המוצרים שלו ועל אופן עבודתו. זו דרך נהדרת למצוא צלם מוכשר ומקצועי.

צילומי מוצר על רקע לבן

צילום מסחרי על רקע לבן, מאפשר למוצר להיות המוקד הבלעדי של הצילום. זה יוצר תמונות חדות המאפשרות בחינת פרטי המוצר. הרקע הלבן יכול להיות נייר, ויניל, מוסלין או קנבס.

תאורה זהירה, מייצרת רקע לבן חלק. מעניין שאם לא תאירו את הרקע, הרקע ייראה אפור בתצלום. ניתן גם להוסיף מפזרים שיוצרים דוגמאות בתאורה או לשנות את צבע הרקע בפוטושופ או ב- Lightroom.

צילום אורח חיים

צלמי סגנון חיים, מציבים אנשים בסצנות המעוצבות בקפידה רבה כדי להראות כאילו הם עושים מעשה כלשהו במקום ובזמן מסוים. התנוחה, היא לתאר משהו על "אורח החיים" שלהם.

כאשר אנו מוסיפים מוצרים לתערובת, אנו מציבים אנשים ביחס למוצר כדי לתאר סוג מסוים של רווח באורח החיים שהם קיבלו כפונקציה של אינטראקציה עם המוצר שלכם. רבים משתמשים באפקט זה, כדי ליצור עניין אמיתי במוצר ולשייך אותו כמה שרק ניתן, לאורח החיים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *