בעקבות חבילת הסלולר רמי לוי: מה כל כך מיוחד בה?
מדי יום אנחנו שומעים על אינספור הבטחות, הצעות ושירותים בעולם התקשורת. אחת מהן שמסקרנת במיוחד היא חבילת הסלולר של רמי לוי. אבל מה כל כך מיוחד בה? איך היא מצליחה למשוך אליה לקוחות חדשים במהירות כזו? האם באמת יש פה משהו מעבר למחיר אטרקטיבי? הגיע הזמן לפצח את הקוד של חבילת הסלולר הזו ולגלות את כל מה שצריך לדעת! אז בואו נדבר על זה, כמו חברים המתקשרים על כוס קפה – קליל ומעניין!
האם רמי לוי ברא פשרה בין מחיר לשירות?
עם כל הכבוד לשיווק המבריק, לא קשה לשים לב שהעיקרון שמנחה את רמי לוי הוא פשוט: תן ללקוחות את מה שהם רוצים במחיר שהם יכולים להרשות לעצמם. גם כאן, חבילת הסלולר היא לא исключה לכך. המחיר המזמין יכול להיות מרגש, אבל האם זה בא על חשבון השירות? לפני שנפרוס את הצדדים השונים שלה, בואו נבדוק כמה פרמטרים עיקריים:
- מהי התוכנית הכללית ומה כלול בה?
- איך מתמודדים עם בעיות שירות לקוחות?
- האם יש פשרות באיכות הסלולרית?
- מה כל העניין סביב ביקורות באינטרנט?
כיצד באה לידי ביטוי המהות של החבילה?
מבחינת חבילות סלולר אחרות בשוק, רמי לוי מבדל את עצמו כחברה שמביאה בסופו של דבר את השליטה לידי הלקוח. לדוגמה, הלקוחות מקבלים את האפשרות לקבוע מספר דקות שיחות, מסמכים ומסלולים שהם רוצים, מה שהופך את החבילה לנוחה לסוגי לקוחות שונים. החבילה הנבחרת היא בעצם חבילת בסיס שמציעה סל של דקות בארץ, SMSים ונתונים, אבל הוויתור על תוספות שאינן נדרשות מתפשטת לשירות שמאפשר שליטה טובה יותר.
כולם מדברים על הלקוח – ומה עם השירות?
אחד הדברים שמעסיקים את הלקוחות הוא שירות הלקוחות. ולאחר שיטוט באינטרנט עם ביקורות עדכניות על התחום הזה, נראה שיש לביקורות על רמי לוי צדדים שונים:
- חיובי: יש המדווחים על יחס חם ופתרון בעיות מהיר, ממש כמנכ״ל החברה שידוע ביחס אישי.
- שלילי: אחרים טוענים שהשירות מתעכב והנציגים לא תמיד זוכרים את השיחות הקודמות.
כיצד מתמודדים עם בעיות שירות?
כשרבים מהלקוחות מעידים על חוויות לא מהנות, נשאלת השאלה: האם הם יצליחו לשפר את חוויית הלקוח? בהרבה מקרים נראה שהשקעה בשיווק חשובה, אך השקעה בשירות לקוחות לא פחות קריטית להמשך ההצלחה.
עלות – האם מדובר בממלכה של חיסכון?
רבים מהלקוחות מחפשים חבילות שלא רק חוסכות להם כסף אלא גם מפנקות אותם בתנאים נוחים. דווקא כאן יש לרמי לוי פוטנציאל להדהים. החבילה המינימלית שלו נחשבת לאחת הזולות בשוק, ואם תתחילו להשוות עם מתחרים, תוכלו לראות שמהחבילה המחיר יוצא לארח על מברשות שיניים גנריות. קרוב למעלה מ-60 שקלים לחודש לא נחשב ליקר בשוק הסלולר הנוכחי.
מה ייחודי בחבילה?
אם נשאל את השאלה, מה באמת ייחודי בחבילת הסלולר של רמי לוי, התשובה תתחיל להתגבש סביב שלושה מרכיבים עיקריים:
- מחיר זול
- גמישות לבחירת חבילות
- שירות לקוחות משתפר
תשובות לשאלות נפוצות
בוודאי שמתם לב שהנושא של חבולות סלולר יוצר המון שאלות. הנה כמה מהשאלות הכי נפוצות:
- אה, אבל מה עם הקליטה? – צפופים במדינה? תתפלאו לגלות שהקליטה היא יותר מהוגנת, והלקוחות מדווחים על מהירות גבוהה.
- מה יהיה אם לא אהיה מרוצה? – רמי לוי מציע מדיניות החזרה, מה שיכול להעניק ביטחון למי שישן תחת השקי הפרעצלים.
- האם יש עמלות נוספות? – משתנה, אך לרוב מדובר במחירים תחרותיים מאוד.
מאבקים על תודעת המותג
קיימת התמודדות ראויה במודעות המותג – לא פעם הלקוחות מתמודדים עם המון אפשרויות. הסוד הוא לא רק לקבוע את המחיר, אלא גם להבין מה הלקוחות באמת רוצים. כאן נכנסת השאלה: איך יצליח רמי לוי להשאיר את לקוחותיו מרוצים לאורך זמן? זהו אתגר לא פשוט, אך תוצאות בניגוד לרצות – הוא מראה נוכחות מדהימה בשוק.
האם יש למשרד דימה חברים טובים?
לאחר כל השיחות הזהות, הדיבור על ספקי התקשורת עולה באופן מתמטי; הנצחנות שעושים מיטב למען לתת שירותים טובים באופן רציף. בחברות מצליחות כאלה, התייחסות לבעיות השירות יחד עם שעות הפעולה עשויות להשפיע על המותג.
סיכום: כל מה שחשוב לדעת על חבילת הסלולר של רמי לוי
לסיום, האם קיימת סיבה טובה לנסות את חבילת הסלולר של רמי לוי? התשובה לגמרי בידיים של הלקוחות. מה שצריך לדעת זה שאין מקום