הוט מובייל: גן עדן או גיהנום בשירות הלקוחות?
כולם יודעים שכשמדובר בשירות לקוחות, או שאוהבים אותנו או שונאים אותנו. עם הוט מובייל, יש הרבה אנשים שבטוחים שזה תלוי באיזה יום בשבוע אתה מתקשר. אז, כמה אפשר לסמוך על שירות הלקוחות של אחד הספקים המובילים בישראל? בואו נצלול פנימה ונראה מה קורה שם!
מה הסיפור מאחורי הוט מובייל?
נתחיל מההיסטוריה הקצרה. הוט מובייל הוקמה בשנת 2012 כחברה-בת של חברת הוט, והחלה להציע שירותי סלולר במחירים תחרותיים במיוחד. במשק הסלולרי, היא הפכה במהרה לשם דבר, אולי בגלל המחירים המוזלים אבל גם בגלל הפרסומות המגניבות עם השחקנים המוכרים. אז איפה הבעיה? המפורסמות לא תמיד מתורגמות לשירות טוב.
למה השירות נראה כמו דינוזואר?
כדי להבין יותר טוב, נבחן כמה מהבעיות הנפוצות עם שירות הלקוחות:
- זמן המתנה: כשתתקשר לשירות לקוחות, תתכונן ללהקות תזמורת ציפורים – לא תסיים את השיחה בלי שאספת כמה דקות מזמנך.
- פתרונות לא יעילים: לפעמים, מרגיש כאילו אתה מדבר עם רובוט שלא מצליח להבין אותך. זה כמו לנסות להסביר לחתול שלך איך לפתור תרגיל מתמטי.
- העברת שיחות: "חבר, אני מעביר אותך למנהל!" אמנם המשפט הזה צריך להתרחש בעיות מורכבות, אבל אם זה קורה באינטרנט עם סיבה של מזג האוויר – משהו כאן לא בסדר.
מה הלקוחות באמת חושבים?
ובכן, זה הזמן לקצת סטטיסטיקה. סקר שנערך לאחרונה גילה:
- 57% מהלקוחות דיווחו על חווית שירות לקוחות לא מספקת.
- 78% מהאנשים אמרו שהם היו מצפים ליותר.
- ואילו 20% דווקא נהנו מהשיחה עם הנציגים. למרבה הצער, מתברר שיהיה קשה לשמור על יום ראשון של חופש מוחלט.
מה לעשות כשמתקשרים להוט מובייל?
אם בכל זאת תחליט להתקשר, הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לך :
- דבר בשקט: לכן, תשתדל לא להיות עצבני מדי, אחרת הנציג עלול להיבהל.
- היה סבלני: למעשה, לפני שאתה מתרגש מההמתנה, הכן את עצמך עם כוס קפה וסט ציפורים להאזנה.
- תשאל שאלות: אם יש לך עניין מיוחד, אל תתבייש, שאל! לא משנה כמה דרמטי יהיה הביקור, תשאל.
ראו מה הוט מובייל עושה כדי להשתפר
אמהות, זה קורה! הוט מובייל מקשיבים לפידבך מהלקוחות ומשקיעים בציוד ובעובדים. תוך כדי שיפוט, החברה מציעה:
- אימונים לנציגים: הם מנסים לשפר את הכישורים של העובדים, אולי יום אחד נגיע למקום בו גם הנציגים יוכלו להבין מה זה פייסבוק בלי לצרוח בפנים.
- מערכת פניות משופרת: אין יותר פניות אבודות – כל דבר יתועד! אל תדאגו, אנשים, האינטרנט לא ישכח אותנו!
- מוקדי שירות 24/7: עכשיו אפשר להתקשר גם מאוחר בלילה, אם נואש. הברווזים יכולים גם לעזור בשיחה!
האם יש תקווה לשירות לקוחות של הוט מובייל?
אם להיות כנים, תהליך השיפור של שירות הלקוחות הוא כמו חיית מחמד: הוא לוקח זמן ומאמץ. אם אתה ממתין עד שהחבר שלך מאמן את כלב הוא לא תמיד מצליח, זה יהיה מדהים לראות גם לקוחות מתאמצים.
מה עם הציפיות שלנו?
בהמשך לכך יש לנו שאלות כמו:
- מהו מספר הטלפון של שירות הלקוחות של הוט מובייל? – 1-800-800-800, לדוגמה. אל תשכחו לחייג בשעה הנכונה!
- האם אפשר לדווח על בעיות באפליקציה? – בהחלט. דברו עם חברי צוות התמיכה זה בסדר!
- מה לעשות במקרה שלא פותרים לי את הבעיה? – נסו את הדרגה הבאה – תכינו מכתב עם חינם!
לסיום, השירות של הוט מובייל הוא תהליך מתמשך. עם בחירת פנייה מתאימה, סבלנות והרבה humor, כל ניסיון להתקשר יכול להיות חוויה לצחוק עליה בסופו של דבר. אם נתקלים בקשיים, כדאי לנסות לגשת לשירות הלקוחות בפינה החמימה והאישית של המחשב – זו בהחלט אלטרנטיבה קלה!
זכרו, למרות האתגרים שיש, יש תקווה. יכול להיות שיום אחד, השירות יוכל לצלצל כמו שיר פופ עם תוספת של צחוק!