מכירות צריכות להתקיים בכל בית עסק באופן שוטף על מנת להבטיח המשך זרימה של לקוחות חדשים ואפשרות של העסק להמשיך ולהרחיב את עצמו על מנת להגדיל רווחים, לצבור עוד מוניטין ולהפוך את החברה לשם דבר. כאשר הרווחים גדולים מספיק, בית העסק יכול להתרחב ואפילו להתחיל לייצר הכנסה פסיבית, כאשר הרווחים מחזירים את עצמם והעובדים הם אלו המנהלים את בית העסק.
שאיפתו המתמדת של כל בית עסק הינה להתרחב ולהתייצב במחזור העסקי, על מנת לייצר הכנסה מספקת ולהצליח להרחיב את תחומי השירות שהעסק מעניק. על מנת להצליח לשמור על הכנסות קבועות ויפות ואף להרחיב את ההכנסות באופן שוטף, על בית העסק לנקוט בצעדים מתאימים. מוצרי קידום מכירות הם בין האמצעים היעילים ביותר אשר הוכיחו את עצמם כמייעלים את תפקוד העסק ומאפשרים זרימה מתמדת של עוד ועוד לקוחות.
פרסום פסיבי באמצעות מוצרי קידום מכירות
באמצעות מוצרי קידום מכירות בית העסק יכול לפנות אל לקוחות חדשים גם באופן פסיבי. הכיצד? שיווק מוצרים ממותגים מהווה פרסום מתמיד הפעיל גם בשעות בהן העסק לא פעיל. מוצרים ממותגים כגון גאדג'טים שונים, אביזרים משרדיים ומתנות קטנות ומפתיעות אחרות – מקבלות שימוש יומיומי על ידי הלקוח ובכך, ממשיכות לשווק את בית העסק בכל פעם בה הגאדג'ט מקבל שימוש על ידי הלקוח.
הלקוח אשר משתמש במוצר שניתן לו במתנה, חושף את שם החברה גם ללקוחות פוטנציאליים אחרים הנחשפים למותג ויכולים לעשות שימוש במוצר. כך למשל, שימוש בדיסק און קי חושף את המוצר ללקוחות פוטנציאליים שונים, וכאשר הדיסק און קי מועבר מאדם אחד לאחר (מה שקורה לעתים רבות) אזי לקוחות נוספים נחשפים אל שם המותג.
מוצרי קידום מכירות נוספים כוללים פדים לעכבר, לוחות שנה, יומנים ממותגים, עטים, אביזרים קטנים למשרד ועוד. כל אלו מצויים בסביבה היומיומית של הלקוח ובכך הופכים את המוצר לזמין לעיניים רבות. על הלוגו המוטמע על המוצר להיות קליט וזמין כך שגם במבט חטוף, הסימן ייטבע בתודעתו של הלקוח ויהפוך להיות חלק מהתפיסה שלו כמוצר מוכר.