על התנהלות נכונה בהערכת עובדים

הערכת עובדים היא דבר חשוב מאוד. בכדי שעובד יצליח להיות יעיל ומוצלח וכן בכדי שהוא יהיה תואם לציפיות, עליו לדעת כיצד המעסיק מעריך אותו, היכן הוא חושב שעליו להשתפר, איזה נקודות טובות הוא רואה בהתנהלות שלו במקום העבודה ועוד. מדובר על משוב חשוב ביותר מכל מעסיק לעובדים שלו וחשוב מאוד לדעת כיצד להעריך את העובדים בצורה נכונה ויעילה, על מנת שהדבר אכן יקדם אותם ויתרום למקום העבודה

כיצד מעריכים עובדים?

הערכת עובדים חייבת כאמור להתבצע בצורה הטובה ביותר ועל כן, אם אתם מעסיקים ויש לכם עובדים, אתם בוודאי יודעים שכל פרק זמן כלשהו כדאי להעניק להם הערכה איכותית ומקדמת. חשוב שהמסר יעבור בצורה מדויקת, שהעובד ירגיש שאתם מעוניינים בטובתו ולא מעוניינים לבקר אותו בכדי לפגוע בו. חשוב מאוד להכין את העובדים לקראת ההערכה, להעניק להם את ההרגשה שמדובר על דבר חיובי והמטרה של המשוב שלכם היא לאפשר להם לעבוד בצורה יעילה ואיכותית יותר.

חשוב מאוד שתעריכו את העובדים שלכם כל פרק זמן כלשהו. העובדים צריכים לדעת כי מדי פרק זמן כזה או אחר, הם יקבלו משוב קבוע על ההתנהלות שלהם. חשוב לבנות את המשוב לעובדים בצורה אשר תכיל גם את נקודות החוזק שלהם במקום העבודה וגם את הנקודות הטעונות שיפור.

כיצד תנהלו פגישות הערכה לעובדים?

פגישות ההערכה לעובדים צריכות להיות מתועדות במערכת לניהול עובדים וכמובן להתנהל בצורה נעימה. כל עובד צריך להרגיש שאכפת לכם ממנו, שהוא מקבל את המשוב הזה בצורה חיובית וכי הוא מוערך במקום העבודה. כדאי לצ'פר את העובדים על עמידה ביעדים וכן, לעודד אותם לעמוד ביעדים שונים על ידי פרסים או כל דבר אחר. כדאי שהמשוב יגדיר לעובדים גם מטרות עתידיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *