ג'יל אנרגיה- איך הוא תורם לך במהלך אימון

ג'יל אנרגיה- איך הוא תורם לך במהלך אימון

אחרי שנתתם הכול בהכנות לאימון הכוח שלכם ששילב בתחילתו גם אירובי מהיר שגרם לכם להזיע, עשיתם עוד תרגיל כוח והתכוננתם לאימון שעורך פרק זמן ממושך,  חשוב שתדעו שגם אם אתם מרגישים שנגמרה לכם האנרגיה, יש לכם את ג'ל אנרגיה שבזמן פעילות ספורטיבית יספק לכם את האנרגיה הדרושה לכם. ג'ל האנרגיה מגיע באריזה קטנה אך מלא בכל טוב שיתן לכם את הבוסט לו אתם זקוקים. הג'ל מכיל חומצות אמינו מסועפות ואנרגיה מתפרצת, כ-100 קלוריות לעשרות גרמים בודדים. 

דחיפת מרץ משמעותית באמצע פעילות ספורטיבית ממושכת

מומלץ למתאמנים לצרוך את ג'ל האנרגיה במהלך האימון, לא רק מתאמני כוח אלא גם בהפסקות הקצרות שבין לפידול לפידול בנהיגת אופניים ממושכת. הדרך הנוחה ביותר לעשות זאת בצורה מהירה היא לקחת עימכם את ג'ל האנרגיה שלנו עמכם, כך שתוכלו לשלוף אותו בקלות מתיק האימון שלכם. הג'ל יסייע באספקת סוכר זמין לתאי הגוף בזמן המאמץ לאורך זמן, כמו כן, הסודיום שעוזר באיזון הנוזלים בגוף. ויטמין C, ויטמין E וקפאין שיעזרו לכם לתת הכל באימון במכון, על אופני הכביש שלכם או באימון בפארק או בכל מקום אחר.

מתי מומלץ לצרוך את הג'ל?

את הג'ל צורכים לפני תחילת הפעילות או בזמן פעילות ספורטיבית הנמשכת מעל 50 דקות על מנת לתת לכם את האנרגיה בצורה מהירה, נוחה וטעימה בימיוחד.

ג'ל אנרגיה של allin מגיע במגוון טעמים טעימים במיוחד

ג'ל אנרגיה באיכות הגבוהה בעולם במיוחד בעבורכם, מגיע במגוון טעמים שיגרמו לכם לחייך.

בחרו את הטעם האהוב עליכם:  איזה טעם אתם מעדיפים?

 

  • ג'ל אנרגיה בטעם קרמל מלוח
  • ג'ל אנרגיה בטעם פירות יער
  • ג'ל אנרגיה בטעם אספרסו

 

 

על המוצרים שלנו:

במוצרי all in העשירים באנרגיה הושקעו מאמצים רבים ומלאכת מחשבת מקיפה על ידי מיטב מומחי הנדסת המזון על מנת להתאים את הטעם אל הקהל הישראלי אנין הטעם. חברת נאנופוד, הנה חברה ישראלית המובילה בתחומה ומתמחה בפיתוח ושיווק מוצרים מעולם תזונת הספורט. ג'ל האנרגיה שלנו וכלל המוצרים מיוצרים בישראל, בקיבוץ באזור השרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *