איך הרצאה לחברות תורמת לעובדים?

ארגונים גדולים ועסקים שונים מזהים בשנים האחרונות את החשיבות של "הנדסת אנוש" מנטלית והחלו להציע לעובדים הרצאות שישפרו את הרגשתם בסביבת העבודה ומתוך כך את התפוקה והיצירתיות שלהם. עוד נמצא כי במבחן עלות מול תועלת, מצאו המעסיקים כי התועלת בהעצמת עובדים עולה עשרות מונים על העלות המושקעת בכך. איך הרצאות תורמות לעובדים במאמר שלפניכם.

הערכה מול בונוס

הרצאה לעובדים מבטאת אלמנט של "אכפת לנו ממך", "אתה חשוב לנו ואנחנו רוצים להעצים אותך". מעסיקים כבר לא מסתפקים בבונוסים. הגם, שממחקרים עולה כי בסדרי העדיפויות של מה הכי חשוב לעובד במקום העבודה, בונוס היה במקום נמוך ביחס לחשיבותה של הערכת המעסיק את העובד.

גיבוש

לעיתים ממשקי עבודה יוצרים מחלוקות כאשר כל אגף מתעדף את הצרכים שלו אשר לא פעם מתנגשים בצרכים של אגף אחר. הרצאות עובדים מאפשרות מפגש שהוא מעבר  ליומיום המאתגר וחושפות באנשים צדדים נוספים ואנושיים יותר התורמים להחלפת המחלוקות בשיתופי פעולה ולהרגשה טובה בין העובדים.

יום חופשי

הרצאות אשר מתקיימות על חשבון זמן העבודה נתפסות כהפסקה מהעבודה, כיום כיף שנותן המעסיק. לעיתים הרצאות אלו יוטמעו בתוך יום פעילות ארגוני מחוץ למשרד ויאפשרו לעובדים להתאוורר ולצבור כוחות.

יוקרה

ארגונים המפרגנים לעובדים שלהם בפעילויות חוץ ארגוניות נחשבים לארגונים פרו-עובדים. כאלה שכבר לא רואים בעובד עבד, אלא כמקומות עבודה עם תנאים מצויינים, אשר מושכים עובדים חדשים למה שנחשב "משרות נחשקות" ותתפלאו, אך גם מושכים לקוחות.

אופק מקצועי

הרצאות לחברות מספקות לעובד כלים וידע מקצועי שיכולים להפוך גם לקידום ופיתוח מקצועי אשר נותן לעובד אופק. הידיעה שאתה יכול להתקדם ולא תקוע במקום תורמת למוטיבציה של העובד להשתפר ולהביא תוצאות. בדקו אילו סוגי הרצאות לארגונים מוצעים כיום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *