פרסום מאמרים בשנת 2017 – האם עדיין עושה את העבודה למקדמים?

קידום אתרים הוא תחום המתחדש כל הזמן משום שגוגל ושאר מנועי החיפוש הקיימים אינם שוקטים על השמרים. הגידול הניכר בתוכן משקף גם את הגידול הניכר בתנועת הגולשים שמחפשים באינטרנט למעשה כל דבר. המסחר האקלטרוני הוא כבר עובדה קיימת, השירותים שאנחנו צורכים מנותני שירותים שונים וממשרדי ממשלה גם הם עברו לאינטרנט, כך שהדרישה לתוכן איכותי לא רק שלא מצטמצמת אלא מתפתחת וגדלה. היום אנחנו יודעים שמאמרים ממשיכים להיות מבוקשים משום שמישהו חייב לכסות את כל החידושים שיש בתחומים השונים ומה שהיה נכון פעם אינו נכון היום. או לפחות רק חלקית. כך, ברור לנו שמאמרים עדיים חיוניים לעבודת המקדמים ולצורך קידום אתרים.

student-849825_1280

 

למה התוכן הוא עדיין המלך ואינו קלישאה?

יש כמה סיבות שבגללן התוכן עדיין היא האמצעי העיקרי שבגללו הוא תמיד יקדם אתרים ויידרש על ידי לקוחות ולהלן כמה מהן.

  • תוכן מקורי ואותנטי עדיף בעיני לקוחות יותר מתוכן מקודם בתשלום. למה? משום שהוא נראה נקי מאינטרסים ובעידן שבו כולם חושדים בפייק ניוז, המונח השגור הזה מפחיד אנשים. אם התוכן קיים באתר שנראה אמין ומוכר לגולשים, הם יקבלו את המאמר כאמין ואיכותי יותר.
  • החידושים הרבים בכל תחום מחייבים גם כתיב המדויקת יותר. מאמר שהתפרסם לפני שנתיים כבר עלול להיות מיושן אפילו בתחום כמו קולינריה, בגלל הטרנדים השונים שמחייבים היערכות של שפים ושירותי קייטרינג, לדוגמה.
  • לא כל אחד יכול לממן קמפיינים שלמים בגוגל או בפייסבוק ולכן מאמרים שמתפרסמים בבלוגים או באתרים שמוכנים לקבל אותם יפיצו את הבשורה שלכם חינם ואולי אף בצורה ויראלית אם תעשו זאת נכון.
  • מאמרים שנראים מקוריים וכתובים בצורה משכנעת, ערוכים היטב ומכילים מידע מהותי זוכים להערכה רבה, בונים את המוניטין שלכם ואת הסמכותיות שלכם מבלי שתשלמו על כך ועוד תזכו ללקוחות נוספים.
  • מאמרים בונים את הנכסים והמוניטין הדיגיטליים שלכם ולכן כל מה שתפרסמו ויהיה טוב פשוט יקפיץ אתכם קדימה ולמעלה בגוגל. כך, תוכלו להיות ראשונים כרשימת תוצאות חיפוש במילים מסוימות שקשורות לנישה שלכם ותוכלו ליהנות משמכם הטוב בזכות מאמר שעושה את כל העבודה ואת כל ההבדל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *