פינוי מקלטים

שי פינוי דירה במזכרת בתיה

 

יש לכם מקרר ישן שכבר שנים אינו מחובר או רצוי, יש לכם אוספי עיתונים שרק ממשיכים להיערם, יש לכם אוספים שכבר תקופה ארוכה אינם מעניינים אתכם, יש לכם סלון ישן שמפריע לרכוש סלון חדש, יש לכם חדר אורחים שמזמן אינו שימושי בשל התכולה הרבה והלא הרצויה שמצויה בו, יש לכם בן משפחה שאתם מבקשים לסייע לו להחזיר את דירתו להיות ראויה למגורים, יש לכם דירת ירושה מלאה בציוד של חיים שלמים שאתם מבקשים להכין עבור מכירה, או פשוט מאוד יש לכם בגינה חגיגה של פסולת שאינכם יודעים לאם ניתן להשליכה? ובכן אל תחשבו יותר מדי ובטח שאל תאפשרו לעצמכם להמשיך לחיות באותה מציאות, וזאת כי כל שעליכם לעשות זה פשוט מאוד לפנות אל חברת "שי פינוי דירה" וליהנות משירות מקצועי, יעיל, נעים ומשתלם.

שירות מלא ומקצועי

חברתו של שי פועלת בתחום לאורך עשרים וחמש שנים. לאורך השנים היא למדה מה לקוחות מחפשים, כיצד ניתן לייעל מהלכים, כיצד ניתן לתרום לסביבה (לפנות מה שניתן אל פחי המיחזור), כיצד ניתן לתרום לאוכלוסייה (לתרום חלק מהציוד שיש בו תועלת לארגוני צדקה), כיצד ניתן לסייע ללקוחות להישאר לצד אזור נקי ומסודר (בין היתר החברה מעניקה שירותים מקצועיים אשר כוללים, ניקיון, חיטוי, הדברה וסיוד) ואף כיצד ניתן לתמוך בלקוח שמתקשה לפנות, ולו בעזרת גישה אנושית מכילה וסבלנית.

היו רגועים ומרוצים

לאור כל זאת, אם אתם תושבי מזכרת בתיה או האזור, בוודאי תשמחו לדעת שחברת "שי פינוי דירה" פועלת בין היתר גם באזור המגורים שלכם, ואף כבר מכירה את חוקי העזר העירוניים. כמו כן לרגע אין לחשש שחברי הצוות ישליכו פריט כלשהו שלא במכולה מורשית, או שישאירו את החפצים האישיים שלכם זרוקים ברחוב חשופים לעיני כל, וזאת כי החברה מכירה כיצד עיניים חטטניות של שכנים עשויות להקשות, ועל כן לא פעם למרות שחלק מהציוד מיועד להיזרק, החברה אורזת אותו, ולו על מנת שהלקוח יחוש יותר בנוח.

חשיבה על כל הפרטים

חברת "שי פינוי דירה" משאירה כל אזור פינוי מסודר ונקי, מול כל תכולה החברה יודעת כיצד להתמודד (גם כאשר מדובר בדירות מוזנחות של הומלסים או של אגרנים כפייתיים), וכל צעד שהיא עושה החברה מקפידה על תוכנית פעולה. כמו כן טוב לדעת שהחברה מבוטחת, מעניקה ביטוח צד ג', מקפידה עם העובדים על חוקי בטיחות,  בוחרת כל עובד בקפידה, מעניקה שירותי ניקיון לצד החומרים הטובים ביותר בשוק, מקפידה על עבודה מתואמת ושקטה, מקפידה על הופעה נאותה, מגיעה מראש מוכנה עבור כל תרחיש, יודעת להציע שירותי מנוף בעת הצורך וכמובן שגם מחזיקה בכל האישורים הנחוצים. גם אתם מבקשים עזרה מקצועית מעין זו? צרו קשר עוד היום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *