פינוי דייר

פינוי דייר – יש דרך פשוטה לעשות זאת

פינוי דייר

יש בבעלותכם נכס והדייר שגר בנכס לא משלם את המיסים, או השכירות או לא מוכן לפנות את הנכס בתום החוזה? יש לכם אפשרות לקיים הליך של פינוי דייר מהנכס בצורה קלה ומהירה.

התהליך מתבצע באמצעות עורך דין המתמחה בנושא בענייני פינוי דייר ומדובר בתהליך מורכב החל מגביית חבויות ועד לזמן פינוי הדירה.

הרבה בעלי דירות שנמצאים בסיטואציה שבה שוכרים שנמצאים בדירה לא מפנים את הנכס בסיום החוזה, לא רק שגורמים לנזקים (לפעמים גם נזקים בדירה, לאו דווקא נזקים כלכליים אלא גם ברכוש) אלא גם מעכבים את תשלומי המיסים ואת דמי השכירות. הסיטואציה הזאת מכניסה את בעל הדירה לתקופה קשה בה יש הצטברות של חבויות ואף נזקים לנכס. יש לקחת בחשבון שישנם גם בעלי נכסים מבוגרים ללא משפחות שיכולים להרגיש ולהיות מאוימים מדיירים שעוברים על החוק.

קיימת דרך לממש את התהליך של פינוי דייר וזאת אפילו דרך שהפכה להיות נגישה, קלה וזריזה הרבה יותר מפעם. כיום יש תיקון תקנות סדר הדין האזרחי והוא הופך את כל התהליך למשהו פשוט יותר כשאפשר לקבל פסק דין בתוך כ60 יום במקום שנה, וישנם מקרים שגם בתוך כ30 יום.

כאשר מגישים תביעה לצורך פינוי דייר צריך לצור למעשה פירוט של טענות ועל התובע לדאוג לצירוף המסמכים והתצהירים המתאימים על מנת שניתן יהיה לממש פעולות מתאימות לביסוס התביעה, וכך לצור תהליך מהיר ויעיל למימוש פינוי דייר זהו תהליך המומלץ לביצוע יחד עם עורך הדין המתמחה אותו שכרתם למטרה הזאת.

אם קיבלתם החלטה לשכור משרד עורכי דין לצורך הפינוי, כדאי שתוודאו שאכן מדובר בעורך דין שהומלץ לכם על ידי חברים, משפחה, קרובים אליכם ואנשים אמינים על מנת שתמצאו את עורך הדין בעל הנסיון והוותק המתאימים, זהו הליך רגיש מאד וכדי שתקבלו תוצאות יעילות וללא עגמת נפש ונזק יש לוודא שאתם שוכרים את שירותיו של האדם שהכי מתאים לכם למשימה זו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *