חיזוק מערכת החיסון

על חיזוק מערכת החיסון באופן טבעי

בעונת החורף מערכת החיסון שלנו מתחלשת, לכן גם המחלות וצינונים יותר מצויים בחורף. בטח גם אתם רוצים להיפטר מהצינון ומכל השפעות למיניהם. יש לנו את האפשרות לחזק את מערכת החיסון שלנו על ידי מרכיבים טבעיים מסוימים שנמנה בהמשך המאמר.

כמו כן חולי סרטן שעברו טיפולי כימותרפיה, לא עלינו, המחלישים את המערכת החיסונית. על ידי תוספים ומרכיבים אלו, תבצעו חיזוק מערכת החיסון בגופכם.

כמה צמחים טבעיים המועילים לחיזוק מערכת החיסון.

  1. ירקות עליים ירוקים כגון פטרוזיליה, חסה, קייל, תרד, שמיר ועוד. ירקות אלו עשירים באלפא קרוטן, שבעת הכנסתם לגוף הם משתנים לויטמין A החשוב מאוד לתפקוד מערכת החיסון. כמו כן לירקות אלו יכולות וסגולות רפואיות רבות לבעיות כמו הספקת ברזל לאיברי הגוף, שיפור ספירת הדם, ניקוי רקמות המעיים ריפוי פצעים ועוד.
  2. ירקות כתומים, דוגמת גזר בטטה ודלעת. גם ירקות אלו מומרים בגוף לויטמין A שלו תפקיד חשוב מאוד בשמירה על התאים בגוף ויצור תאים חדשים. כמו כן ויטמין זה מסיס שומן, לכן כאשר אתם אוכלים את אחד מירקות אלו כדאי בנוסף גם לאכול משהו שומני.
  3. זרעי דלעת, הם עשירים באבץ, שהוא בעצם מינרל השומר על הרבה תהליכים בגוף. מינרל זה הוא השני בכמותו הקיים בגוף האדם וחשיבותו חיונית ביותר. האבץ גם מעורר את מערכת החיסון שלנו ומשפיע על תהליך יצור הכדוריות האדומות בגוף.
  4. פירות כמו גמבה, קיוי, תפוחי עץ, עגבניות ושאר פירות הדר העשירים בויטמין C, הנחשב לנוגד חמצון והוא חיוני למערכת שלנו. ויטמין זה גם מדביר את החיידקים הלא טובים בגופנו בצורה טבעית

כדאי להיוועץ במומחים ולבדוק את נושא חיזוק מערכת החיסון, לרווחתכם האישית, אומר אמיר פרלמן הבעלים והמנהל של חנות הטבע פרלמן סחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *