מור קורן ביקורת

מור קורן ביקורת

כל בית ספר שאתם רוצים ללמוד בו צריך לעמוד בסטנדרט גבוה ביותר. אתם לא יכולים וגם לא רוצים להתפשר. מדוע? מכיוון שזה יביא אתכם ללימודים במקום בינוני, במקרה הטוב, להתקשות להוביל במקצוע / תעשייה שבחרתם, ובקיצור –למה להתחיל ברגל שמאל? הכי טוב, לעבוד כמו שצריך. לעשות פסיכומטרי במקום טוב שיפתח לכם דלתות, כדי שתוכלו להתקבל על ההתחלה, כבר השנה, לאוניברסיטה הטובה ביותר ולהתחיל את החיים בצורה טובה. בעבור כל בית ספר חשוב לברר את היתרונות והחסרונות שלו. אם אתם שואלים אותנו, בית ספר קטן ואינטימי תמיד יותר טוב מאשר כל בית ספר תעשייתי גדול. ביקורת מור קורן אצל תלמידים הם תמיד טובה וחיובית, וזה מקום טוב להתחיל בו.

מור קורן ביקורת

מה חשוב בבחירת בית ספר פסיכומטרי

מקום שיכול להבטיח לכם ציון טוב הוא בטוח המקום הטוב ביותר בעבורכם, התלמידים לעתיד. אם אתם רוצים ללמוד במקום איכותי, כזה שדורש ציון פסיכומטרי גבוה, אתם צריכים לשאוף לבית הספר המקצועי ביותר, כזה שמבטיח לכם מעל 700 נקודות. חפשו ביקורת מור קורן ברשתות החברתיות ותראו כמה התלמידים מרוצים. שאלנו כמה מהם, את אורן ואבי מנתניה, למשל, והם אמרו שמעולם לא היה להם בית ספר כל כך איכותי כמו שהיה להם במור קורן. שניהם, אגב, למדו בבתי ספר אחרים קודם ולא הצליחו כמו שרצו. ההרשמה לסניף של נתניה של מור קורן הבטיח להם את התוצאה המובחרת, אחרי הכול, בית הספר מור קורן מצליח ב-80 נקודות יותר מהממוצע הארצי.

מה היתרונות של בית הספר מור קורן

אבי, שהיה תלמיד טוב בבית הספר, סיפר לנו כי "מור קורן מציע כיתות קטנות, דבר שעזר לבחור כמוני שקשה לו להתרכז לקבל ציון גבוה." אורן, שהיה תלמיד קצת פחות טוב, הצליח לפצות על ההתחלה הבעייתית באמצעות המורים המסורים והמנוסים של מור קורן. "מור קורן מעסיק רק מרצים מנוסים והיה להם את כל הזמן שבעולם", אומר אורן בחיוך. ואכן, בית הספר מור קורן מעסיק רק מרצים עם ממוצע של 5 שנים ניסיון, ויש להם את הזמן והסבלנות לתת יחס אישי לכל תלמיד, בגלל הכיתות הקטנות. עד 8 תלמידים. זהו לא הסרט הנע שאתם מכירים מבתי ספר אחרים. בנוסף, המרצים מעודכנים בחומר של הבחינה האחרונה – דבר שמאפשר לקבל ציון מעל 700 על הפעם הראשונה, או הפעם השנייה כמו במקרה של אורן ואבי.

אם אתם מעוניינים בבית ספר ברמה גבוהה, איכותי ומקצועי, שמשקיע בכל תלמיד עד שהוא פורח, אז חפשו מור קורן ביקורת ברשתות החברתיות ובאינטרנט ותראו כמה התלמידים מרוצים. אלפי תלמידים עברו אצל מור קורן בהצלחה בציון מעל 700, כדי למלא את האוניברסיטאות ומקומות העבודה בישראל. רוצים איכות? רק אצל מור קורן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *