פינוי דירה

גם אני ממליץ על מומחה פינוי דירה

מומחה פינוי דירה היא אחת מהחברות המובילות, המנוסות והמקצועיות ביותר בענף הפינוי העוסק בהליכי פינוי תכולות משטחי דירות, בתים, מבנים ציבוריים, חנויות, משרדים, מפעלים, מחסנים וכדומה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר המלצות חמות אשר התקבלו על ידי לקוחות החברה בעבר ובהווה.

פינוי דירה

דנה ויואל מרמת גן: "את שי ואנשי הצוות העובדים איתו הכרנו במסגרת הליך פינוי דירה אותו ביצענו לקראת מעבר מדירת מגורים בה התגוררנו במשך 18 שנה לדירת מגורים חדשה מהניילונים מה שנקרא. הדירה הישנה הייתה עמוסה בפריטי תכולה מיותרים אותם אגרנו לאורך השנים וברגע ההחלטה על מעבר לדירת מגורים חדשה החלטנו שהם אינם ראויים לעבור יחד איתנו. אנשי הצוות ובראשם שי העניקו לנו את השירות המקצועי והיחס האישי הלבבי ביותר לאורך כל הדרך, וגם אנחנו ממליצים בחום על מומחה פינוי דירה- צוות הפינוי הכי יעיל בישראל".

אסתר מבת ים: "לאחר שהתאלמנתי הייתי צריכה לפנות המון חפצים שבעלי המנוח אסף ואגר לאורך שנות חייו. שי גולד עזר לי מאוד במיון החפצים ובפינויים ואני רוצה להודות לו על כך מכל הלב ולהמליץ עליו לכל אחד מבינכם הנזקק לשירותי פינוי חפצים".

אבנר ויהודית מתל אביב: "לפני מספר שנים ירשנו תכולת דירה של קרובת משפחה ופנינו לשי גולד למטרות עזרה בהליך הפינוי של תכולת הירושה. שי הפגין מקצועיות לאורך הדרך וסייע לנו רבות למיין את הפריטים השונים ולסווג אותם בין פריטים שימושיים בהם אנו עושים שימוש עד היום לבין פריטים חסרי ערך שעברו ישירות מהדירה אל אתרי הפסולת והמחזור, וגם אנחנו רוצים להמליץ על שי גולד כאיש הפינוי המוביל ביותר בישראל".

דודי מפתח תקווה: "אימי היקרה סבלה שנים רבות מתופעת האגרנות הכפייתית ובמשך השנים היא אגרה בביתה כמות בלתי נתפסת על הדעת של פריטי אגרנות מיותרים. לאחר שאימי עברה לדיור מוגן, אני ואחיי החלטנו לפנות לשי על מנת שיסייע לנו בהליך פינויה של תכולת האגרנות בבית של אמא. שי העמיד לרשותנו את השירות המקצועי ביותר ואף ביצע עבורנו פעולות ניקיון אשר הפכו את דירת המגורים המוזנחת לסביבת מגורים מטופחת, ועל כך גם אני רוצה להמליץ על שי גולד כאיש הפינוי שלכם".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *