ביטוח לכלבים

ביטוח לכלבים – הדבר הבא בעולם הביטוח

אם יש לכם בעל חיים, ובמיוחד כלב, אתם בוודאי רוצים לדאוג לו שיהיו לו חיים ארוכים, בריאים וטובים. כמו שאתם מבטחים את עצמכם והמשפחה שלכם, גם את הכלב צריך לבטח, והיום ביטוח לכלבים הוא דבר אפשרי. לצערנו רוב האנשים בישראל לא יודעים שזה קיים ולכן אם יש לכם כלב, אנא קראו את הטקסט הזה.

ביטוח לכלבים

ביטוח לכלבים – מה אומרים הרופאים

וטרינרים לוקחים בחשבון כי הכלב הוא בן משפחה לכל דבר. לכן, אם אתם לוקחים את הכלב ברצינות, ובמיוחד את איכות החיים שלו מצד אחד, ומצד שני את ההוצאות הכרוכות בגידול והחזקה של כלב, אז ביטוח לכלבים הוא דבר משתלם מאד. שתי סיבות עיקריות לעשות ביטוח לכלבים:

  1. הכלב יכול להיות חולה ולהזדקק לטיפולים רפואיים יקרים מאד שהופכים זולים בגלל הביטוח
  2. הכלב יכול לעשות נזק לצד ג', הן לרכוש והן לגוף, ולכן אתם רוצים להיות מכוסים מפני תביעה נגדכם

אל תשכחו. אתם, כבעלי הכלב, אחראים עליו. הוא נחשב חסר ישע, ואף אחד לא יבוא אליו בטענות.

ביטוח לכלבים – איך זה עובד ומה זה כולל

ביטוח לכלבים מוצע היום על ידי כל חברות הביטוח הגדולות והקטנות בארץ. במסגרת הביטוח הכלב מקבל את כל הטיפול הרפואי שלו, עד גיל 10, כולל כיסוי מרפאה רחב: תרופות, טיפולים, מעבדה, מרפאה, הדמיות, מומחים ועוד. משלמים פרמיה חודשית קבועה, כמו בכל ביטוח אחר. ביטוחים נוספים כוללים גם ביטוח צד ג', למקרה שהכלב החליט ללעוס משהו חשוב של השכנים. הביטוח כולל: הוצאות רפואיות של האדם הזר, פיצוי על הרס רכוש, ואפילו צורך לקנות חיית מחמד חדשה. חברות הביטוח מעניקות כ-2000 שקלים במקרה כזה, וכ-100 דולר לרכישת כלב חדש. בנוסף, הביטוח כולל סירוס, עיקור ושאר פעולות חשובות.

לכן, אם יש לכם כלב, אתם צריכים להתייחס אליו כמו כל בן בית אחר. אתם רוצים שיהיו לו חיים טובים וארוכים, ובשל כך, אתם צריכים לבטח אותו. זה עולה קצת כסף כל חודש, אבל זה הרבה יותר זול מההוצאות הרפואיות שיפלו עליכם לעת זקנתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *