אגרנות כפייתית

פינוי דירות מזוהמות

יש חברות שמעניקות שירותי פינוי ויש חברות שמעניקות שירותי פינוי עבור אגרנים, אנשים מבוגרים, דירות ירושה ודירות מוזנחות – כלומר יש חברות פינוי רגילות ויש חברות פינוי בעלות ניסיון עשיר בכול מה שנוגע למלאכת פינוי דירות מזוהמות.

מה כוללת משימת פינוי פסולת?

ממש כפי שאנשים מבקשים לפנות תכולה שאינה רצויה מדירתם, כך גם אנשים מבקשים לפנות תכולה שאינה רצויה מדירתם שנמצאת במצב רע. אי לכך, מלבד ספרים, בגדים, פריטי נוי וריהוט, פינוי מעין זה גם עשוי לכלול פינוי גללים, פינוי שאריות מזון, פינוי קופסאות ריקות, פינוי מפיות משומשות, פינוי ריהוט מעופש, פינוי חפצים חלודים ושבורים וכדומה, כלומר הרבה יותר ציוד מסוכן, ועל כן יש להקפיד על ציוד מגן לצד לבוש ייעודי.

הצוות שמאחורי הפינוי

פינוי מדירות מזוהמות לא כולל רק ציוד מאתגר שיש לבחון היטב כיתד מפנים, אלא דירות שכוללות פסולת, לרוב גם כוללות לקוחות הרבה יותר מאתגרים, וזאת כי לא פעם מדובר באגרנים כפייתיים אשר זקוקים לתמיכה נפשית ויחס מכיל ולא פעם מדובר באנשים מבוגרים, או בבני משפחה שמבקשים להכין למכירה דירת ירושה – כלומר לא פעם הלקוח עשוי להיות רגיש או מול משימת הפינוי ועל כן בין היתר, הצוות צריך להיות תומך ומכיל, ולא רק מקצועי, יעיל ופיזי.

עבודת הכנה לקראת פינוי זוהמה

רגע לפני שמפנים מהדירה ציוד מיותר, יש לקחת בחשבון שיש לבחון אלו שירותים משלימים יש להעניק ישר בתום הפינוי, וזאת על מנת שהלקוח יזכה לשוב כמה שיותר מהר לחיות בבית שראוי למגורים, בבית נעים, מזמין ושמדיף ניחוחות של רעננות. אי לכך, על חברת הפינוי לדעת להציע ללקוח שירותי חיטוי, הדברה, הסרת חלודה, ניקיון יסודי של כלל הבית, סידור וניקוי מחדש של כל התכולה שמבקשים שתישאר בדירה, שירותי שיפוץ קלים, שירותי צביעה וכדומה.

אגרנות כפייתית

בחינת רזומה וניסיון לקראת פינוי דירות מזוהמות

ציינו שלא פעם קהל היעד עבור שירותי פינוי דירות מזוהמות נוגע לאנשים רגישים, ועתה נחדד שניתן למצוא חברת פינוי שיודעת לסייע עוד משלב המיון, וזאת כי לא פעם בדירות מעין אלו ניתן להשליך בטעות מגוון חפצים רצויים, ולו כי גם הם נראים כמו סמרטוטים, הרוסים ומטונפים, ועל כן מומלץ להיעזר בשירותי מיון מקדימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *