פינוי דירה ברחובות

 

לעיתים החוכמה הכי גדולה היא לדעת ממי לבקש עזרה. אי לכך אם גם אתם תושבי רחובות זקוקים בימים אלו לשירותי פינוי דירה, הרי שאינכם צרכים לבקש טובות מחברים, אינכם צרכים לקחת יום חופש מהעבודה ואינכם צרכים להשיג קרטונים ושקיות, אלא כל שעליכם לעשות הוא להכיר את חברת "שי פינוי דירה" ולהודות על מזלכם הטוב שהיא מגיעה גם אל רחובות ושמדובר בחברה המובילה ביותר בתחום, וזאת בשל מספר סיבות חשובות:

ערוכה עבור כל משימה

חברת "שי פינוי דירה" יודעת לפנות לא רק ציוד מגוון, אלא היא גם יודעת לפנות פריטי חשמל חלודים ושבורים, שאריות מזון שמעלים ריח רע, עיתונים מעופשים שנאספו מהרחוב, סמרטוטרים ששנים אינם כובסו, ארונות מרקיבים, מזרונים שמעלי עובש, שטיחים שחיות עשו בהם צרכים וכדומה, כך שחברת "שי פינוי דירה" יודעת לפנות בין היתר גם פסולת וזוהמה, וזאת כי לאורך עשרים וחמש שנות פעילות בתחום, החברה פינתה לא מעט דירות של אספנים כפייתיים ולא מעט דירות מוזנחות לצד דירות ירושה, ועל כן החברה מכירה את הצורך, רגילה למראות קשים, מחזיקה בציוד ייעודי, מבינה כמה חשובה התנהלות מסודרת ומתחשבת ואף מבינה כמה היענות מהירה הינה קריטית עבור מקרים מעין אלו.

חברה שמעניקה לחברה

חברת "שי פינוי דירה" אינה רק מגיעה, מעמיסה והולכת, אלא מדובר בחברה שאינה עוזבת לפני שהיא מוודאת שביעות רצון מלאה. אי לכך החברה עוזרת עד בשלב מיון התכולה, וזאת על מנת לוודא שכל חפץ מועבר לייעודו האידאלי ביותר בזמן המהיר ביותר וכמובן שגם על מנת לוודא שלא מושלכים בטעות חפצים שהם כן בעלי ערך, רגשי או כספי, וכמובן שגם על מנת לסייע במשימת המיון, כאשר מדובר בכמות גדולה של תכולה. כמו כן, חברת "שי פינוי דירה" עושה מיון משני של התכולה על מנת להבין מה היא מפנה לאן, וזאת כי לא מדובר רק בחברה אשר בוחרת בפתרון הקל ביותר, אלא מדובר בחברה שבוחרת בפתרון המתחשב ביותר, כלומר לא פעם החברה מייעדת חלק מהתכולה למיחזור ואף לנקודת בהן ניתן לתרום תכולה בעלת ערך.

שווה וחשוב ביותר

לצד העזרה החשובה במיון, גם ראוי לציין שחברת "שי פינוי דירה" תמיד משאירה אחריה אזור מסודר ונקי, ואף יודעת להציע שירותי סידור וניקיון משלימים. כך למשל טוב לדעת שניתן להיעזר בשירותי חיטוי, הדברה, ניקיון יסודי, סידור מחדש של הדירה, שירותי שיפוץ קלים ושירותי צביעה, כאשר חשוב לדעת שכל פינוי נעשה על הצד המקצועי ביותר ובאופן האידאלי ביותר. אם כן מה נותר? להרים עוד היום שיחת טלפון אחת נוספת ולהכיר את האיש בעל הידע והנשמה, את שי, מנהל חברת "שי פינוי דירה", ופשוט לקבוע עמו פגישת היכרות לא מחייבת – שווה וחשוב ביותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *