מיגון מציל חיים

מיגון מציל חיים

הגנה העומדת בתקנים בין לאומיים מוקפדים

מיגון הוא מילה כללית לכל סוגי ההגנה הנדרשים לכם במבנה הבית, במשרד או ברכב המתנייד ממקום למקום. הגנה מלאה דורשת עמידה בתקנים בין לאומיים מוקפדים, בדיקת מעבדה של מוצרי ההגנה השונים. מיגון יכול לכלול אמצעים ניידים או קבועים כמו מיגון נייד ברכב  ומחוצה לו או מיגון קבוע בדלתות, בקירות ובמבנים השונים. כל אמצעי המיגון צריכים לקבל אישורים מהגורמים המתאימים.

מיגון מציל חיים

מיגון מפני מתקפת טרור

מיגון קיים במוסדות ציבוריים ידועים כמו צבא הגנה לישראל, בתי חולים, משטרה, מכבי אש – הדבר מתבקש לאורך הסכנות הקיימות במקומות רגישים אלה. את המיגון ניתן למצוא גם ברכבים הנמצאים בכבישים מסוכנים, כך תמצאו טנקים, ג'יפים, כלים משוריינים נוספים, וגם מכוניות פרטיות הנעות בשטחי אזור יהודה ושומרון, בגבול הצפון, בעוטף עזה ובכל מקום נוסף בארץ שקיימת בו סכנה ביטחונית בשל הקרבה ליישובים שבהם עלולים להתפתח מלחמת טרור כלפי היהודים.

 

מיגון קבוע במקומות פרטיים וציבוריים

באזורים מסוימים יש מיגון קבוע והכרחי בכל בית ובכל מבנה, כך תמצאו בעיר שדרות למשל הגנה גם ברחובות וגם בבתים, גם בבתי הספר וגם במקומות ציבוריים נוספים, אך יש מקומות בארץ שאינם חשופים יום יום לבעיות ביטחוניות ובכל זאת כמעט בכל מבנה כיום יש ממ"ד הדורש אמצעי הגנה מגוונים כמו סולם מילוט, מיגון פתחים לאדמה או לפתח הממוקם גבוה. כך או כך, הגנה חייבת להינתן על ידי גורמים מקצועיים ואמינים בלבד. רק חברת הגנה העוסקת בכך יכולה להבטיח לכם שקט של ממש.

 

מיגון נגד ירי ונגד פריצה

מיגון יכול להיות נגד ירי או נגד פריצה כך שכל החלונות ברכב ובמבנה לא ינופצו והזכוכיות לא יתפזרו ולא יפגעו בסביבה הקרובה. מיגון יכול להיות בחלונות, אך גם בקירות, בדלתות, והכל בהתאם לשכבות ההגנה הנחוצות. המיגון מבטיח לכם חיים שלווים גם בעת סכנה ממשית. כשאתם בטוחים ושומרים על עצמכם מפני הרע מכל באמצעות האמצעים המגוונים העומדים לרשותכם, אתם לוקחים אחריות על החיים ומאפשרים לעצמכם לנהל אורח חיים בריא לנפש ולגוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *