חימום תת רצפתי

חושבים על הילדים? חימום תת רצפתי!

מי לא מכיר את ההנאה הגדול כאשר שומעים את הגשם מתדפק על גגות הבתים ומרטיב בטיפות את פני החלונות ומי לא מכיר את שמחת הילדים כאשר הם לוקחים מטריה וקופצים בשלוליות עם המגפיים שכביכול מגנות מרטיבות. עם זאת, גם מי שמכיר ילדים, יודע עד כמה הם, לעומתנו המבוגרים, כלל אינם רגישים לקור ועל כן אינם מבינים את ההתעקשות שלנו ההורים שהם ינעלו נעלי בית. אי לכך אם גם אתם מבקשים לגדל את ילדיכם בבית בו תמיד נעים ואין שום צורך לריב על נעילת נעלי בית – אתם מוזמנים מראש לחשוב קדימה ובעת שלבי תכנון הבית, לבחון את האופציה של חימום תת רצפתי וזאת כי לצד שורה מאוד ארוכה של יתרונות, גם יש לקחת בחשבון שאמצעות חימום שכזה, ניתן יהיה להלך יחפים בכול חודשי השנה.

חימום תת רצפתי

העיקר הבריאות

לצד העובדה שמאוד נעים ללכת יחפים על גבי חימום תת רצפתי, גם יש לציין שמדובר בחימום מאוד אידאלי עבור ילדים (ומבוגרים) בשל מגוון סיבות נוספות. במה מדובר? ובכן חימום הבית באמצעות שיטה שכזו מבטיח לנו אוויר הרבה יותר נעים וידידותי, ולו כי החימום אינו מסחרר באוויר אבק ואינו פולט גזים רעילים והחימום אינו מייבש את האוויר ועל כן אינו מוביל לכאבי ראש. כמו כן כיוון שמראש ניתן לשלוט על כלל נתוני התחזוקה של המערכת באמצעות תכנות של תרמוסטט, הרי שאין מצב בו נכנסים לבית שהוא קר, אין מצב ששוכחים לחמם את חדר הילדים ואין מצב שטועים ומחממים יותר או פחות מהרצוי, וזאת כי כל שיש לעשות הנו לבחור פעם אחת את השעות הרצויות עבור אזורי החימום הרצויים ולבחור בטמפרטורה הרצויה עבור כל חדר וחדר, כך שללא ספק השליטה המלאה מבטיחה איכות ונוחות מלאה.

בחינה מקדימה

כיום אנשים רבים בארץ שוקלים להתקין את המערכת, ולו כי גם בארץ מתחילים להשלים פערים, אנשים מתארחים בבתים שבהם המערכת קיימת ואנשים למדים להעריך את יתרונות המערכת על פני שורת החלופות. עם זאת, אין לטעות שפנייה אל כל חברה הינה שוות ערך, ועל כן גם לאחר שמקבלים החלטה, יש לעשות שיעורי בית נוספים, כלומר יש לבחון איזו חברה עומדת בתקנים המחמירים ביותר, איזו חברה יודעת להתחייב לעשרות שנות אחריות, לאיזו חברה ישנו רזומה חיובי, איזו חברה יודעת להוכיח נתוני שדות אלקטרו מגנטיים כמה שיותר אפסיים, איזו חברה יודעת להפנות אל עבר שורת לקוחות מרוצים וכדומה, כאשר בין היתר תמיד יש לשאול אודות שיטת ההתקנה והתמחור, וזאת כי לא מדובר באמצעי חימום שתמהרו להחליף אם תתעורר בעיה. לסיכום נציין שטוב להכין כראוי את הבית לחורף וטוב לחשוב על כך כמה שיותר מוקדם. טוב לקבל החלטה מושכלת וטוב לגלות שחורפים קרים בחוץ מאוד נעימים ובריאים בבית, ולו באמצעות חימום תת רצפתי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *