התכוננו לקיץ עם השחרת חלונות לרכב

אם אתם נוהגים מדי יום הלוך-חזור לעבודה, מקפיצים את הילדים לחוגים או נוסעים לפגישות עם לקוחות – השחרת חלונות לרכב לקראת הקיץ הקרב ובא מאוד תקל עליכם. בנסיעות ארוכות לא רק שאנחנו סובלים מטמפרטורה גבוהה יותר בתוך הרכב ונאצלים להעמיס על מערכת המיזוג, אלא שגם נגרם נזק לעור הפנים והגוף. 

אבל לכל אלו יש פתרון פשוט מאוד שמתאים לכל רכב  –  השחרת חלונות. התכוננו לקיץ עם השחרת חלונות רכב, וחשוב שתשימו לב שאת השחרת החלונות מבצע עבורכם איש מקצוע עם ניסיון. יש בעלי מקצוע שאף יגיעו עד לרכב שלכם, בין אם הוא חונה בבית או במשרד ויבצעו עבורכם את השחרת החלונות. 

שיטות השחרת החלונות 

יש כמה שיטות כדי לבצע את השחרת החלונות לרכב שלכם. יש את שיטת הציפוי שהיא השיטה הנפוצה והזולה ביותר. מדובר בציפוי אשר מוצמד אל החלון. יש הבדלים בין בעלי המקצוע השונים, יש כאלו שיבצעו ציפוי מודבק חד-שכבתי ויש דו-שכבתי. רצוי לבצע ציפוי דו-שכבתי ממדבקות שלהן איכות ועמידות גבוהה. ניתן גם לצפות מעל בשכבה של סיליקון שספק הגנה מפני שריטות ושפשופים שונים. 

שיטות נוספות הן ע"י צביעה, ושיטה נוספת היא ע"י השחמת לייזר, כמו גם ציפוי באמצעות טבילה. יש אפשרות נוספת והיא השחמה של החלון בתוך תנור.

לעבור את הטסט עם השחרת חלונות לרכב 

חשוב לשים לב שאתם מגיעים לטסט מוכנים עם רכבכם בהתאם לחוק – רק בחלונות האחוריים תוכלו לבצע השחרה. בחלונות הקדמיים זה אפשרי אם יש לכם מראות שמתאימות על פי חוק ומראה פנורמית תקינה.  

השחרת חלונות תחסוך לכם בהוצאות הרכב, תגן על העור שלכם ותספק חווית נסיעה הרבה יותר נעימה. 

אולי יעניין אותך גם השחרת חלונות לרכב בלייזר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *