אקווריום פלזמה

אקווריום פלזמה בעיצוב מרהיב

אקווריום פלזמה הינו אקווריום איכותי ועמיד, המוסיף נופך מיוחד וטאץ' אלגנטי במיוחד לכל מקום שבו תבחרו להציב אותו. מדובר באקווריום אשר מעוצב בצורת מסגרת של תמונה, כך שלמעשה המסגרת של האקווריום מהווה את המסגור של התמונה הפנימית, שהוא האקווריום עצמו עם דגי הנוי שבו. מדובר בבחירה המועדפת על מעצבי פנים שנמצאים עם יד על הדופק בכל הנוגע לטרנדים החדישים ביותר, ותוכלו למצוא אקווריומים מסוג זה לא רק במשרדי חברות היי טק מובילות, אלא גם בבת מלון, בבתי עסק ובבתים פרטיים.

אקווריום פלזמה

 

חומרים ומידות

המסגרת של אקווריום מסוג זה עשוי מעץ צביעה בתנור, ותוכלו לבחור מסגרת בצבע שיתאים בדיוק לטעם שלכם. המידות של אקווריום פלזמה הן משתנות, ואף על פי שבהחלט קיימים בשוק אקווריומים בגדלים סטנדרטיים, אם תרצו בכך תוכלו גם לבנות אקווריום במידות ספציפיות שיתאימו למידות של הקיר או של הנישה בה אתם רוצים להציב אותו. תוכלו לבחור במסגרת מלבנית מאורכת או במסגרת מרובעת יותר, שוב, בהתאמה לצרכי העיצוב שלכם.

 

מחירים וציוד נלווה

אם אתם חוששים מעלות גבוה של אקווריום מסוג זה, כאן יש לנו הזכות להיות אנשי בשורה של ממש – אם תרכשו אקווריום פלזמה מיצרן ישראלי, לא רק שתקבלו מכל עשוי מהחומרים הטובים והעמידים ביותר ושירות מקצועי ואמין, תוכלו ליהנות גם ממחירים נוחים במיוחד. ההמלצה שלנו היא לבקר באולם תצוגה של יצרן כחול לבן שבו תוכלו לקבל ייעוץ אישי לבחירת האקווריום שלכם, וגם לבחור את הציוד הנלווה המתאים, כמו פילטר, מערכת חמצן ותאורה.

 

טיפול בדגי הנוי

לאחר שבחרתם את האקווריום שמתאים לכם, חשוב כמובן לטפל בדגי הנוי באופן שוטף ועקבי, על מנת לשמור על בריאותם. רכשו מזון שיתאים לסוג הדגים שקניתם, והקפידו על הכמות הנכונה של המזון ועל זמני ההאכלה הקבועים. על אף שעבור רבים גידול של דגי נוי מקביל לגידול חיות מחמד לכל דבר ועניין, אם אתם מתעניינים ברכישה של אקווריום עבור בית העסק או המשרד, כדאי שתדעו שמדובר בתחזוקה קלה ונוחה, אשר לא תצרוך מכם זמן יקר או משאבים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *