חשבונית ירוקה

מה זה חשבונית ירוקה?

עולם האינטרנט שיפר את חיינו באינספור צורות. אנחנו יכולים להרגיש ולחוות את זה מדי יום ויום. בזכות האינטרנט, הפכנו להיות יותר מקושרים, יש לנו הרבה יותר ידע, יש לנו הרבה כלים כיצד לנהל את החיים שלנו בצורה יעילה, את העסק בצורה הרבה יותר טובה וכן הרבה יותר חסכונית, אנחנו יכולים לבצע אינספור דברים שבעבר לא חשבנו שהם אפשריים, לא ידענו שאנחנו יכולים לבצע, שלא נדבר על זה שלא הכרנו אותם כלל. 

אחת הדוגמאות הקטנות אך החשובות והטובות, זו חשבונית ירוקה. על פניו, זה נשמע כמו משהו מאוד סטנדרטי, מאוד פשוט, רגיל. אך יש לכך משמעויות רבות. בוודאי בימים בהם אנחנו מתעסקים לא מעט בכל הנושא של איכות הסביבה מהיבטים שונים. לכן, אנחנו יכולים לראות לא מעט בעלי עסקים, בעלי מקצוע, חברות גדולות וקטנות, עוברות להשתמש בסליקה באינטרנט וחשבוניות ירוקות , כחלק מתהליך שלם, כולל, של הגנה על הסביבה. 

מה זו חשבונית ירוקה ולמה רצוי להשתמש בה

חשבונית ירוקה היא למעשה חשבונית שמועברת דרך המייל ואין צורך להדפיס אותה. ברגע שאנחנו מבצעים עסקה באינטרנט, אנחנו לא צריכים לחכות שישלחו לנו חשבונית בדואר, אנחנו לא צריכים להדפיס את החשבונית, הכל מועבר אלינו למייל. זה נכון, אגב, לא רק לעסקאות באינטרנט, גם אם אנחנו הולכים לחנות מסוימת ואנחנו מבצעים בה עסקה, הרי שהיא יכולה לשלוח לנו את החשבונית למייל, במקום להדפיס אותה. 

בצורה כזו, אנחנו גם חוסכים שימוש בנייר, דבר שהוא כמובן ידידותי לסביבה, אך יש לכך יתרונות נוספים. 

ראשית, אנחנו יכולים לשמור את כל החשבוניות על המחשב או בכל מקום אחר, בצורה מסודרת. בכל עת שנרצה לקרוא את החשבונית או להעביר אותה לגורם מסוים, כל מה שנצטרך לעשות זה לחפש אותה במחשב או בטאבלט ובמכשיר הסלולר, ולהעביר אותה. 

שנית, אנחנו יכולים להעביר את החשבונית במייל לרואה חשבון או לכל גורם אחר שמתעסק בה. זה יותר מהיר, יותר פשוט והרבה יותר נוח. 

שלישית, כך שום דבר לא הולך לאיבוד, הכל נשמר בצורה מדויקת ונוחה. 

אולי יעניין אותך גם קידום אתרים בגוגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *