אחת האמיתות הכי גדולות בשיווק ופרסום היא, אם אנחנו רוצים שיזכרו אותנו, אם אנחנו רוצים שלקוחות יזהו אותנו, אנחנו צריכים לייצר עבורם סימן, סמל, כל דבר שיגרום להם לזהות אותנו באופן מיידי.

תחשבו על קוקה קולה, מקדולנדס, התפוח של אפל או אפילו הלוגו של גוגל או פייסבוק, לא משנה איפה אנחנו נהיה, אנחנו תמיד נזהה את זה, תמיד נכיר את זה, לא משנה מה. לכן חשוב מאוד שגם אנחנו נייצר את הסימן ואת הסמל הזה, במילים אחרות, עלינו לייצר לוגו שיתאים לסוג העסק שלנו ויאפשר לקהל הלקוחות לזהות אותנו בכל מקום בו אנחנו נמצאים, בין אם זה בעסק עצמו ובין אם זה בפרסומות, כתבות בתקשורת, יחסי ציבור או כל מקום אחר.

המשמעות של הלוגו היא, שהוא אמור לסמל אותנו, את המשמעות של העסק, הוא אמור לסמל את הרעיון שעומד מאחורי העסק שלנו ולבטא את הרוח שאנחנו רוצים להעביר הלאה. עכשיו, באופן טבעי, זה יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות עיצוב לוגו מותאם, שימוש בצבעים ובפונטים שונים.

את הלוגו אנחנו אמורים להדפיס על כל פריט שאנחנו מוציאים מתוך בית העסק ועל כל פריט עיצוב כזה או אחר. לא משנה אם מדובר בנייר מכתבים, כרטיס ביקור או כל דבר אחר. מן הסתם, אנחנו אמורים להשתמש בו גם בשלטי חוצות, פרסום בטלוויזיה, פרסום באינטרנט ועוד.

חשוב להבין את המשמעות של הלוגו בחייו של עסק או בעל מקצוע. ככל שהלוגו הרבה יותר מפותח, ייחודי ומעניין, כך אנחנו לייצר זהות של הלקוח איתו, כך אנחנו יכולים להשתמש בלוגו לצרכים שונים ומגוונים. בצורה כזו, אנחנו הופכים אותו לכלי מהותי עבורנו.

לכן הלוגו צריך להיות מעוצב בצורה יפה, זו גם הסיבה שהוא צריך להיות אפקטיבי עבורנו, לא גדול ולא קטן מדי, לא מסובך, לא משהו שאי אפשר להבין ומצד שני גם לא משהו חסר ייחוד ומקוריות. כך אנחנו יוצרים כלי שניתן להיעזר בו בכל עת ובכל מקום.

למידע נוסף על עיצוב לוגו לעסק.

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *