גלה את הקורסים השונים לבחינת מתאם

גלה את הקורסים השונים לבחינת מתא"ם

מבחן המתא"ם הנו מבחן כניסה לתארים מתקדמים בפסיכולוגיה. קיימים קורסים שונים ומוסדות לימוד שונים המקיימים קורסי הכנה למבחן המתא"ם. הקורסים מתמקדים בסיוע לסטודנט להעלאת רמת הבנתו במאמרים מדעיים בדגש על טקסטים בתחום הפסיכולוגיה, ובהבנה ויכולת ניתוח שיטות סטטיסטיקה ומחקר. הקורס אמור להעניק לסטודנט מיומנות ואינטואיציה בהבנת כלי המחקר וכללי הבנת וכתיבת טקסטים מדעיים ברמה דרושה. בקורסי ההכנה מתעמקים הסטודנטים בחומרים תיאורטיים ומתרגלים מתוך טקסטים כתובים. בית ספר שאינו מחפש עבודה קלה מעביר את הסטודנטים מבחני סימולציה רבים, למרות הקושי שבדבר, הן למורים והן לסטודנטים. שכן – "קשה באימונים קל בקרב". בין הנושאים הנלמדים בקורס ההכנה הינם:

  • ניתוח שונות
  • סטטיסטיקה
  • חומר שנלמד בתואר הראשון.
  • ניתוח מאמרים וטקסטים באנגלית
  • חזרה על מושגי יסוד בפסיכולוגיה.

משכי הקורסים השונים

אורך הקורס משתנה, באופן כללי ניתן להגדיר טווח של שלושה ארבעה חודשים לקורס ממוצע. משתתפי הקורס מקבלים תרגול מעשי, הרצאות פרונטאליות. הם פותרים תרגילים ומבחנים משנים עברו. סטודנטים שמגיעים למבחן אחרי קורס הכנה מדווחים על ציונים גבוהים יותר ופתירת המבחן בקלות יחסית. ישנם בתי ספר המציעים קורסים מקוצרים, בני כעשרה מפגשים פלוס מינוס, הכוללים שיעורי ווידאו, ליווי מקצועי, וסימולציות בסוף הקורס. קורסים אלו יעילים בעיקר לסטודנטים בעלי כישורים אוטודידקטיים או לכאלו שכבר עברו פעם אחת את המבחן ונכשלו, למרבית הסטודנטים זה לא מתאים.

סטודנט, הצלחתך היא המטרה העיקרית של הקורס

אנו ב'איתי מצא' עשינו הכול על מנת שאתם תעברו את המבחן, השיקול המרכזי בבניית סילבוס הקורס ואופן הלימוד הוא הצלחת הסטודנט או הסטודנטית. קורס ההכנה שלנו מתאים לכל סוגי הסטודנטים, והנו מבוסס על מחקר ובדיקת יעילות של שיטות שונות, וכן ניסיון רב שנים. שיטת הלימוד הינה חדשנית והיא נקראת שיטת 'המורה האישי', היא מותאמת גם לבעלי לקויות למידה. השיטה מתלבשת כחליפה מחויטת ונותנת מענה לצרכיו האישיים של כל תלמיד. הקורס כולל יותר מ-200 שעות אקדמיות, 22 שיעורים פרונטליים וסימולציות עדכניות. ספר התיאוריה של הקורס גם הוא עדכני ביותר ורחב היקף. כיתות קטנות ותרגול הדרגתי המתאים לצורכי כל סטודנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *