ציפוי חלונות

שיטות מומלצות לציפוי חלונות

הפעולה של ציפוי חלונות הרכב היא כזו שכבר רואים כמעט בכל רכב חדש שבו נתקלים. הרוב המכריע של הנהגים אוהבים ומעדיפים לרכוש רכב שבו יש חלונות אחוריים כהים לתא הנוסעים, ואלו שאין להם חלונות כאלה מחפשים אחר שירות של ציפוי החלונות על מנת להגיע אל אותו המראה. העלות עצמה נעה בין 250 לאלפיים שקלים בממוצע, והדבר תלוי בשיטה שנבחרה. אלו שיטות עבור השחרה של חלונות קיימות בארץ? הבאנו כאן את השתיים העיקריות לפעולה פופולארית כל כך. זה חשוב רק לזכור כי כל שיטה עם יתרון וחיסרון משל עצמה, וכי איכות העבודה משנה אף היא לא מעט את התוצאה.

 

ציפוי במדבקה

הדבקה של מדבקות היא פעולה פשוטה שעבורה לא צריכים לפרק את החלונות של המכונית, ולמעשה, יש מקומות שמבצעים את הפעולה הזו אפילו עם הגעה עד למקום שבו בעל הרכב והרכב שלו נמצאים. חומר ההדבקה הוא נייד, ולא צריכים יותר מזה עבור הדבקה שתיצור חלונות זכוכית כהים. המדבקות המומלצות הן של ננו קרמיק שנשמרות ליותר שנים ויש לשים לב כי מדובר במדבקה שלה יש תקן ישראלי. היתרון הגדול של השיטה הוא בניידות שלה ובמהירות של ההתקנה.

 

ציפוי בלייזר

ציפוי בלייזר נעשה בצורה מתוחכמת למדי בסיוע של מערכת ממוחשבת כאשר החלונות של הזכוכית של הרכב מפורקים ומועברים אל אותה המכונה, שם מתבצעת הצביעה בטכנולוגיה שמסייעת לכהות הזו להיוותר למשך של תקופה ארוכה באותה התצורה. העלות כאן היא הרבה יותר גבוהה ומצריכה סבלנות יותר גדולה, אבל התוצאה היא כזו שיוצרת ציפוי איכותי ביחס אל מדבקה.

 

ציפוי במקום מהימן

לא משנה אם בוחרים בציפוי במדבקות איכותיות או בשיטה של השחרת חלונות הרכב בלייזר, מה שמאוד חשוב לוודא הוא את האיכות והמקצועיות של המקום שבו מבצעים את הפעולה שנבחרה. עבודה מקצועית היא מה שמחבר בין השיטה והיישום שלה בצורה הכי טובה. לפעמים ההבדל נטוע בפעולה שאותה מבצעים באופן הכי טוב, ואת התוצאה רואים בצורה בורה עם חלונות כהים שנותרים באותו מראה למספר רב של שנים ללא כל בעיה. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *